Senaste inläggen
Någon som har ett Spcs till salu?
Spsc bokföringsprogram sökes! |
|||
Börsen...
Jag förstår ingenting, för någon vecka sedan dalade börsen rejält. Inte så konstigt eftersom många är lite nervösa att det ska börja dyka efter denna uppgång som skett de senaste åren. Kategori: Allmänt |
|||
shoppa fake märke kläder från internetNågon som vet hemsidor där man kan hitta fejka märkes kläder,Accessories, skor såsom märkerna "Dolce Gabbana", "Disel", "gucci","armani" och mm? asså man ska kunna shoppa online eler bställa såsom man gör på Ebay ?? Kategori: Inköp |
|||
Moms på telefonräkning hyra etc. öresutjämning
Ytterligare en dum fråga. |
|||
Överlåtelseavgift
Hej! |
|||
Uppföljning
Hello! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
formulering av TailorOnline affärsidé
Hej, detta test gjorde vi i skolan och jag ville gärna ta upp det här , kör på 😃 Kategori: Affärsidéer |
|||
vad ska överföras fr föregående år?
Hej! |
|||
Momsavdrag utan att belasta resultatet i AB
Säg att jag köper en miniräknare för att till störst del använda i företaget. Istället för att använda pengar från företagets kassa eller bankmedel tar jag av mina privata pengar. Kan mitt AB dra av momsen för miniräknaren utan att belasta företagets resultat på något sätt? |
|||
starta butik, frågor kring detta!
hej! Kategori: Allmänt |
|||
F-skatt som enskild firma?Man behöver väl inte F-skattsedel som enskild firma? |
|||
Vad skall fyllas i på den preliminära självdeklarationen?
Hallå! |
|||
Vem har betalt?
Hej! |
|||
EK enskildfirma
Nu har jag bokfört lite. |
|||
Eget Uttag
HEJ PÅ ER! |
|||
Hej säger moderatorn!
Hej, |
|||
En fråga till
Företaget är "precis" nystartad. Jag har inte bokfört något ännu. Allting vi har köpt än så länge, inredning etc. har vi betatalt med privat kort. Hur bokför man detta? Alltså inköp av varulager men pengarna kommer direkt från den egna fickan? |
|||
Många frågor ang. Bokföring enskild firma
Hallå, |
|||
vad bör man tänka på vid övergång till AB
vad bör man tänka på vid en övergång från ett kommanditbolag till ett aktiebolag? |
|||
Momsavvikelse
Jag gör företagts momsredovisning i programmet SPCS och har de senaste månaderna fått en momsavvikelse där vi betalat för mycket moms. Hur hanterar/korrigerar jag detta, både praktiskt och redovisningsmässigt? |
|||