Senaste inläggen
Friskvård - träningskort
Får jag lov att bokföra mitt träningskort i företaget som en kostnad? |
|||
Säljbloggen
Hej på er! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
"Anskaffningskostnad inventarier" vid nyregistrering ?
Hejsan. |
|||
Sälja abonnemangstjänster över internet
Hej, Kategori: Inköp |
|||
Glad midsommar på er alla!Rubriken var allt jag ville säga :lol: Kategori: Off Topic |
|||
Glömt att bokföra affärshändelse (kontantmetoden)
Jag är delägare i ett handelsbolag. Vi bokför med hjälp av ett hemmasnickrat excelblad. Där för vi in alla våra försäljningar och utgifter m.m. Sen skriver vi också självklart ut dessa uppgifter och signerar dem så att allt blir i sin ordning då ett excel ark inte är att rekommendera som bokföringsprogram. |
|||
Dell?
Hej Kategori: Inköp |
|||
Eget varuuttag
Hej! |
|||
Eget varuuttag
Hej! |
|||
Fel datum på Verifikation.
HEJSAN! |
|||
bra säljare?Hur kan man bli en riktig bra säljare, det kan vara en bra säljare till något annat företag dvs som kan anlita mig, eller ifall bara en säljare?? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Medelantal anställda
Hej! |
|||
Programvara för bokföring och faktureringJag arbetar på heltid åt ett svenskt universitet. På kvällar och helger bedriver jag dock konsultverksamhet inom IT (webbutveckling, lite marknadsföring osv). Jag har av denna anledning startat en enskild firma och funderar på att köpa in en programvara som kan hjälpa mig med bokföring, fakturering och momshantering. Kan ni rekommendera en sådan? J... |
|||
momskuld och momsdeklaration
Hej alla! |
|||
Nya bokföringsfrågor!
Nu är jag tillbaks igen. Nu har det gått ett tag och jag är igång. Men vartefter jag håller på så stöter jag på patrull! |
|||
Bankgiroanvändning för privat bruk
Jag driver en enskild firma, men skulle skricka ett paket privat mot postförskott. Då det kräver att man har ett bank- eller plusgirokonto använde jag bankgirot för min firma och flyttade sedan över pengarna till mitt privata konto när de anlände. |
|||
Sälja affärsidé: webbfunktion... hur?
Hej alla glada! Kategori: Affärsidéer |
|||
Hur bokför man överlåtelseavgiften????????????Hur bokför man överlåtelseavgiften???????????? |
|||
kontofundering (bordsfläkt)
hej alla! |
|||
finansiell vadslagningKänner ni några bra sajter för finansiell vadslagning? Kategori: Allmänt |
|||