Senaste inläggen
Starta företag 17 år gammal.
Hej är en man på 16 år och funderar på att starta eget snart. Kategori: Affärsidéer |
|||
Har ni tips?
Jag är intresserad av att starta upp ett eget äldreboende. Kategori: Off Topic |
|||
Äldreboende!
Jag är intresserad av att starta upp ett eget äldreboende. Kategori: Affärsidéer |
|||
Trevlig Midsommar!
[center]Önskar er alla Kategori: Off Topic |
|||
Räkenskapsår?Hur startar jag min bokföringen när jag startar mitt företag tex 1 juli vilken är min momsperiod om jag har månadsvis momsredovisning. Blir räkenskapsåret 07 och aktuell period 7 eller blir det period 1? Hoppas ni förstår min fråga. Om jag ska lägga in egna varor i företaget hur bokför jag är det en eget kapital 2020 och varuinköp, det finns ingen... |
|||
Kundfodringar och bokföring
Hej, |
|||
Hur man gör/skapar en Favicon
Jag gillar detaljer... 🙂 Kategori: E-handel |
|||
HUR KOMMER FRAMTIDEN ATT SE UT OM EXPERTERNA SPÅR RÄTT?
Var kommer morgondagens svenskar att arbeta?, vilka sektorer kan bära Sveriges tillväxt?, vad skapar konkurrenskraft och utveckling inom näringslivet? Detta är några av de frågor som lyfts fram i den visionära boken Prognoser, visioner och förhoppningar som presenteras av Nutek och IVA.
Kategori:
Nyheter
|
|||
Organisation...
Hejsan, vet inte om det här är rätt forumkategori att posta detta i, men flytta gärna inlägget ifall det ligger fel... :-[ |
|||
Trafik på sommaren
Hej! Kategori: E-handel |
|||
Försäljning av sport- och golfartiklar
Hej allihop! Kategori: Allmänt |
|||
Hur bokföra rabatter / värdinnegåvor?Jag har precis startat upp ett litet företag som sysslar med homepartyförsäljning av smycken. Om jag väljer att ge mina närmaste vänner rabatter på sina beställningar - vad gäller då och hur bokför jag dessa rabatter? När någon bjudit in mig till ett smyckesparty så får värdinnan en gåva som tack för hjälpen. Hur bokför jag denna gåva? Vore såå tac... |
|||
Lite SEO-hjälp?
Hej Alla Kategori: E-handel |
|||
Hur bokföra ( bara jag som stör igen)
Om jag sålt en vara för 2000 :- och frakten kostar 61:-, då får jag ju in 2061:- på BG, men hur bokför jag det då kunden själv betalat sin frakt? :-\ |
|||
NMT går i graven
efter 26 år... Är det någon som använder det fortfarande? :-\ Kategori: Inköp |
|||
Söker tillverkare av kosmetisk hårvård
Jag eftersöker en tillverkare av kosmetisk hårvård. Ser helst att det ligger i Europa, men det är inget krav. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Återförsäljare av datorer
Jag har precis startat företag och jag har en hemsida under uppbyggnad. Jag söker återförsäljare av datorer. Om du är intresserad av att sälja mina datorer, skriv! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Några bokföringsfrågor Visma SPSC
Halloj alla glada företagare! |
|||
Norden och Europa?
Är du på plats någonstans ute i Europa? Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Betalning och leverans
hej! Kategori: E-handel |
|||