Senaste inläggen
Ang. affiliates på privata sidor...
Är det någon som kan hjälpa mig med mina frågor? |
|||
SV: (Del av ämne som fanns i tråden:) Nuke Performance AB
Smaken är som baken jag tycker färgsättningen blev ok, har sett betydligt sämre hemsidor Grrrrr 😃 Hej! Ja inte blev blocket stora pga sin design (eller?) :o MVH R Kategori: Off Topic |
|||
Komplett videobutikVideoself AB söker franchisetagare till Västerås, Örebro och Karlstad. Vi söker Dig som är en erfaren företagare och som kan se en möjlighet i att driva en 24/7 verksamhet med minsta möjliga arbetsinsats. Du bör ha en stark ekonomi med en egen insats om cirka 300 tkr. Vi tar hand om utbildning och uppstart och Du får tillgång till ett färdigt konce... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bil i enskild firma.
Har startat enskild firma i el/telebranchen.Har nån koll på fördelar..nackdelar på firmabilalternativ. Nu i starten kör jag med egen personbil i tjänsten och debiterar 150 kr i bilers, per jobb. Kategori: Inköp |
|||
Stödperson sökesraderat Kategori: Allmänt |
|||
Bokföra inköp av dator
Jag har köpt en ny dator. Min kostade 5592 :- exkl moms |
|||
Det ensamma livet som chef
Hej,
Kategori:
Chef, Ledarskap och Coachning
|
|||
Bokföra Google Fakturor
Hej, |
|||
Nya trådar på forumet!
Nu öppnar vi en ny kategori (Organisation och Personlig utveckling) med två nya tavlor: |
|||
Anställningsformer
Här kommer en första fråga eftersom jag själv inte är hundra på hela denna biten. Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Skojare?
Fick idag ett brev från GUIA Telefax Anuario vilket jag antar är ett rent skojerisätt i sitt förfarande. Kategori: Nyheter |
|||
Vem är egentligen chefen?
Min personliga uppfattning är att det är kunden som är chefen och som är min arbetsgivare, även om jag titulera mig "egen företagare". Kategori: Chef, Ledarskap och Coachning |
|||
Kontakt
En liten fråga apropå ett ärende som jag nyligen råkade ut för. En besökare på min webbplats skickade via kundansökansformuläret på vår webbplats ett tomt formulär till oss. |
|||
Moms ang Spårvägens nya biljettsystem?
För inte så länge sedan så införde Göteborgs spårvägar ett nytt sätt att betala för resan, nämligen genom att skicka SMS. Eftersom verksamheten har mobilabonnemang så är detta ett utmärkt sätt att slippa köpa månadskort eller hundrakort. Men nu undrar jag kring frågan om moms som slog mig häromdagen. |
|||
Vad kostar en hemsida?
Tjena! Kategori: Inköp |
|||
Svenska företag mår bra
Konkurserna fortsätter att minska Kategori: Nyheter |
|||
Bokföringsfråga efter betalning
Hejsan alla glada! |
|||
Sammanlagd summa efter skatt!?
Tjena! |
|||
Så här kan du bli rik!
Affärsmagasinet Forbes lista olika sätt som man kan bli rik på. Kategori: Off Topic |
|||
avskrivningstider??
Hej. Kategori: Inköp |
|||