Senaste inläggen
byggmoms
min svärfar som har enskild firma inom montering av parambolantenner har blivit erbjuden att köpa en antenner från en byggfirma. De säger att de då skulle använda byggmoms dvs inte redovisa någon moms emot min svärfar. |
|||
köpa in varor till e-butik
Hej Kategori: Inköp |
|||
Annonsera i nichad tidning
Vad har ni för erfarenhet av att annonsera i nichade tidningar? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
kurs för småföretagareJag har seriösa planer på att starta eget företag och skulle vilja gå en kurs där alla de lär ut det ekonomin m.m. för en småföretagare. Allt ska vara på nybörjarnivå och i Stockholm. Kategori: Allmänt |
|||
Outlook Express
Hej! Kategori: E-handel |
|||
Viktigt att tänka på vid internet marknadsföring
Hej, jag skulle gärna vilja höra era tankar och svar om följande ämnen. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Missade verifikation - vad göra?
Jag har bokfört fram till den 4:e både i pärm och i bokföringsprogram. Nu visar det sig att jag missade en sak som hände den 3:e. Vad göra? |
|||
Frågor om AB
Jag driver en enskild firma och funderar på att ombilda till AB. Kategori: Allmänt |
|||
Banklån - vad kan man förvänta sig?
Tjena! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Förbandskuddar
Har ett antal (ca 180 st) första-hjälpenkuddar/väskor som tar mycket plats och som jag nu vill sälja av. Kategori: Till salu |
|||
Ska starta ett webutvecklings företag, behöver hjälp!
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Effektiv marknadsundersökning, hur?
Hej, Kategori: Affärsplanen |
|||
För och nackdelar att starta med en kompisJag har tankar på att starta ett företag med en kompis. han är driven med entreprenörsanda och vi kör redan nu ett företag vi försöker resa men jag täntke ta in honom i något jag utvecklat i 1,5 år och som snart ska starta. Han har ett bättre sättän jag att se på affärer och ekonomi. jag brinner för kärnfrågorna medan han mer är "företagare". jag k... Kategori: Allmänt |
|||
Hålla i kundens pengar
Hejsan! |
|||
Bolag i Estland granskas av skatteverket
www.dn.se/DNet/jsp/polopol... Kategori: Allmänt |
|||
Visma SPCS?...
Har blvit tipsad om detta, men vill gärna höra fler för / emot. |
|||
bokslut avskrivning
har inventarier på konto 1220 236000 |
|||
Min affärsideVi tänker etablera en webbyrå utomlands, där kostnaderna är mycket lägre men samtidigt "kvaliteten" på webutveckling håller en hög standard. Kunden kommer att få lämna sitt telefonnummer samt namn där vi försöker så fort som möjligt ringa upp kunden. vi kommer även att använda oss av live support. Vad tror ni kan det funka? Bra utvecklinstjänster f... Kategori: Affärsidéer |
|||
Lite råd please
Jag och ett par vänner bor utomlands för tillfället, vi har tänkt att starta en webbyrå där vi sysslar med allt som har med webutveckling att göra.Vi anser oss vara ganska skickliga inom detta område, kunderna kommer att få lämna deras nummer så att vi sedan ringer upp dom och vi kommer även att ha live supprt. Kategori: Affärsidéer |
|||
Vad ska jag tänka på när jag hyr kontorslokal?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||