Senaste inläggen
Effektiv marknadsundersökning, hur?
Hej, Kategori: Affärsplanen |
|||
För och nackdelar att starta med en kompisJag har tankar på att starta ett företag med en kompis. han är driven med entreprenörsanda och vi kör redan nu ett företag vi försöker resa men jag täntke ta in honom i något jag utvecklat i 1,5 år och som snart ska starta. Han har ett bättre sättän jag att se på affärer och ekonomi. jag brinner för kärnfrågorna medan han mer är "företagare". jag k... Kategori: Allmänt |
|||
Hålla i kundens pengar
Hejsan! |
|||
Bolag i Estland granskas av skatteverket
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=3130&a=734546 Kategori: Allmänt |
|||
Visma SPCS?...
Har blvit tipsad om detta, men vill gärna höra fler för / emot. |
|||
bokslut avskrivning
har inventarier på konto 1220 236000 |
|||
Min affärsideVi tänker etablera en webbyrå utomlands, där kostnaderna är mycket lägre men samtidigt "kvaliteten" på webutveckling håller en hög standard. Kunden kommer att få lämna sitt telefonnummer samt namn där vi försöker så fort som möjligt ringa upp kunden. vi kommer även att använda oss av live support. Vad tror ni kan det funka? Bra utvecklinstjänster f... Kategori: Affärsidéer |
|||
Lite råd please
Jag och ett par vänner bor utomlands för tillfället, vi har tänkt att starta en webbyrå där vi sysslar med allt som har med webutveckling att göra.Vi anser oss vara ganska skickliga inom detta område, kunderna kommer att få lämna deras nummer så att vi sedan ringer upp dom och vi kommer även att ha live supprt. Kategori: Affärsidéer |
|||
Vad ska jag tänka på när jag hyr kontorslokal?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Billeasing, dra av 50% av momsen?
hej! |
|||
Vilken e-butik är bäst?
Hej! Kategori: E-handel |
|||
bokslut
Hej! hoppas nån kan hjälpa mig vidare med mitt bokslutsarbete. |
|||
Var kan jag annonsera billigt! Alla tips är välkommna!Hejsan! Jag har startat en hemsida som heter http://www.konsttorget.se Där kan man köpa konsthantverk och smycken mm och allt är handgjort och unikt från konstnärer runt om i hela sverige, men hur når jag ut till blivande kunder?Jag behöver synas och uppmärksammas och min målgrupp är mellan 35-65. Fler kvinnor än män och med ett konst/hantverksintr... Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Bokföra presentkort
Hej |
|||
Preliminärskatt i februari?
Hej. |
|||
Bokföring av inventarie som köps med privata pengar och på avbetalning
Hej! |
|||
Föreningsavgifter, ej avdragsgilla [6982]
Håller för första gången på och avslutar en riktig bokföring (hb). Under året har jag betalt några föreningsavgifter som inte är avdragsgilla och bokfört under [6982]. Men vad gör jag med dessa nu när det är dags för årsbokslut? |
|||
Många frågor.
Har inte ens gått starta eget kurs eller bokföring än.. Kategori: Affärsidéer |
|||
Vad krävs för att importera från USA, eller andra länder?
Har en liten fundering... Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Återförsäljare/affiliater sökes till Get a Newsletter
Har du en hemsida och vill tjäna pengar? På allmän begäran lanserar vi nu ett affiliate-program för vår nyhetsbrevstjänst Get a Newsletter. Du har möjlighet att tjäna hela 100 kr + moms per ny kund du rekommenderar.
Kategori:
Söker/eftersöker
|
|||