Observera: Inlägg i forumet publiceras omedelbart utan redaktionell förhandsgranskning. De omfattas därför inte av utgivningsbeviset för Företagande.se. Redaktionen kan i efterhand granska och moderera inlägg, men du som skribent ansvarar själv för innehållet.

Senast uppdaterad för 18 år sedan
Nykomling
5

Betatestare sökes för årsredovisningstjänst

Hej,

Jag jobbar som revisor och håller på att utveckla en webbtjänst där användare enkelt kan tillverka en årsredovisning för Aktiebolag som uppfyller alla lagstadgade krav. Tanken är att minska kostnaderna för företag och helt enkelt öka kvaliteten av årsredovisningar. Funktioner finns för SIE-import m.m. I dagsläget har projektet kommit ganska långt och är på jakt efter några betatestare som vill ge sina synpunkter på det hela. Inga som helst kostnader förknippat med detta.

Nås på epost kevin@telia.com om intresse finns så här i bokslutstider.
Toppskribent
2066
22
Vem står bakom projektet?
Med vänliga hälsningar,
Jonathan
Nykomling
5
Jag själv, inget företag.
Flitig skribent
720
3
Kommer du att få det godkänt för elektronisk överföring till bolagsverket? Utan det så måste jag säga att ett sådant program kommer att vara helt meningslöst.  
Nykomling
5
Det är bygger på samma xbrl-struktur som bolagsverkets standard. Modul för att exportera till XML-fil som går att importera till bolagsverket är under tillverkning.
Vill du delta i diskussionen?

Logga in eller registrera dig för att skriva inlägg och delta i diskussioner.