Senaste inläggen
Köp av programvara från utlandet
Hur blir det bokföringstekniskt när jag köper programvara från utlandet som levereras elektroniskt? Programvaruföretaget finns i Norge, men faktureringen sker via ett företag i USA. |
|||
Råd till en webbshopBehöver råd av er kunniga. Har haft funderingarna länge på att öppna en litet webb-shop på nätet, Vet inte ännu vad jag ska sälja. Målet är inte inriktat på att tjäna stora pengar utan mer på en kul grej på sidan om mitt nuvarande jobb. Kanske att kunna tjäna runt 4000 i månaden. Ni med webbshopar. Har ni några tips? och är det extremt mycket pappe... Kategori: Allmänt |
|||
Behöver hjälp...
Har tidigare funderat på att starta eget, men det är först nu jag fått en ide som jag tycker jag kan jobba med. Kategori: Affärsidéer |
|||
Hjälp av sin kommun
Hej på er alla! Kategori: Allmänt |
|||
Köp av privatperson
Jag tänker köpa reklam plats av privpersoner på deras bilar. |
|||
Avdrag på saker köpta innan företagstart
Hej 🙂 |
|||
tips kring kall-ringning till kunder?
För att nå kunder är det ibland nödvändigt att själv ta initiativet och ringa upp möjliga kunder innan de ringer en själv. Men detta är enklare sagt än gjort, inte minst för personer som mig som är minst sagt ovana säljare. Kategori: Allmänt |
|||
Kontoavstämning
Har den senaste tiden försökt klura ut varför min bokföring inte stämmer med beskedet från banken med avseende på summan i mina konton. |
|||
eget uttag skatter
Hej och hallå! |
|||
Sökes offert på förseglings etiketterraderat Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Inkomstdeklaration
|
|||
Skillnader i skatt mellan HB och AB
Halloj alla glada, |
|||
Räkna ut timmpenning
Hej! |
|||
Hur ska jag lägga upp detta? Bokföringsfråga...
Jag kommer sköta bokföringen åt ett AB som bildas i dagarna. |
|||
e-butik och leverans av produkter
Hej! Kategori: E-handel |
|||
AB och avgångsvederlag hur gör jag ?
Hej ! Jag komer att få mitt avgångsvederlag utbetalt varje månad i ett år (2008-02-10-2009-02-09) för att jag säger upp mig själv. (arbetsbrist på företaget) och kommer att starta upp ett AB 2008-02-12 (ca) vad är det jag måste tänka på med mina inkomster måste jag ha flera skattsedlar (FA?) |
|||
SPCS/Visma Förening
Hej. |
|||
Medarebetare i Eskilstuna
Jag söker en ambitiös person med drömmar om att starta eget i Eskilstuna eller i området. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Sökes: Webbhotell med alla möjligheter
Hej.. Kategori: E-handel |
|||
flygresa
nån som kan tala om hur jag gör detta? |
|||