Senaste inläggen
Grafikstudio.se söker programmerare, säljare, grafisk designer
Nedan finns de tjänster som vi för tillfället har utannonserade. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Vad gör man när kvitton/fakturor ej stämmer med moms?
Har fått kvitton framförallt med fel momssats alternativt felräknat, även ett kvitto där det stod en moms på kvittot och en annan på kontokortskvittot. |
|||
Deklaration - jag har inte gjort något!
Jag avregistrerade min enskilda firma i mars -07 och har inte gjort något alls under -07 (såg till att göra de sista försäljningarna i slutet av -06). |
|||
Så vill småföretagarna skapa tillväxt i Sverige"Ta bort de så kallade 3:12-reglerna, luckra upp arbetsrätten, genomför regelförenklingar och öppna vårdsektorn för privata initiativ. På så sätt får vi fler och växande företag i Sverige. Men framför allt handlar det om att attityden till företagande måste förändras. Det anser företagarna i Svenskt Näringslivs SME-kommitté, som är ett rådgivand... Kategori: Nyheter |
|||
Projektfinansiering?
Hej, Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Sälja färdigbyggda datorer?Hejsan allihopa, jag skulle hemskt gärna vilja starta ett eget företag (fastän jag bara är 16 år), och varför? jo för jag har ambitioner 😃. jag hade tänkt sälja färdigbyggda datorer online, delarna till datorerna hade jag tänkt köpa in och sätta ihop själv då jag kan sånt, lokalen för byggandet ska vara hemma hos mig åtminstonde i början och... Kategori: Affärsidéer |
|||
Företag m inriktning föräldrar o småbarn?
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Reklamkort
Jag driver http://www.reklamkort.se och nu skulle jag vilja ha lite tips på hur VI skall marknadsföra oss. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Grupp, företagsresor och konferensresor...
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Företags- och kundtidningar
Hej och tack för ett bra forum! Kategori: Affärsidéer |
|||
Hur besvarar man denna?
Kategori: Off Topic |
|||
Kontering av Överlåtelse, hur gör man?
Hej! |
|||
ta bort inlägg!ta bort inlägg! Kategori: E-handel |
|||
Ny laptop - Vad är viktigt?
Hej!
Kategori:
Inköp
|
|||
Dubbel moms?!
Hejsan alla! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Räkna framtida intäkter
Jag undrar hur man "vet" att en affärside är värd de pengar man tänker investera på projektet ? Kan man igentligen räkna till sig något sådant eller är det mycket tur här som spelar någon roll? Kategori: Allmänt |
|||
någon som har idé på verksamhet?
Hejsan!. Kategori: Affärsidéer |
|||
Vill leta upp alla företag som använder en viss produkt, men hur ?
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Rättigheter till filmmatrial
|
|||
Bokföra avdrag för arbetsrum i egen bostadHur bokför man schablonavdraget för arbetsrum i egen bostad? Eller är det nåt avdrag man bara ska fylla i någonstans i deklarationen utan att ta upp det i bokföringen? |
|||