Senaste inläggen
Bokföringsprogram för Linux?
Hej! |
|||
Låsbar informations tavla
Hej, ;) Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Starta budbils firma
hejsan allesammans! 🙂
Kategori:
Affärsidéer
|
|||
Handlat privat på företagskortet, hur bokföra?Då kom ett kvitto från Willys på mat för säg, 800:-. Att bokföra detta korekt är att bokföra det som eget uttag, men hur gör jag med arb.avgifter mm. När måste de skatterna in? |
|||
Varumärkesregistrering
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Vad är normalt/bra? % (Antal Köp av Totalträffar.)
Jag ligger någonstans på 4-5%. Kategori: E-handel |
|||
Vart vända sig? Hemsida - Webbutik.
Alltså. Jag har en hemsida jag verkligen tycker om. :-* Kategori: E-handel |
|||
Pusha artiklar & facebook
Vi har lagt upp några nya saker på sajten och den ena är att du som läsare kan "pusha" de artiklar du gillar. Det betyder att de hamnar på listan hos Pusha.se där fler har möjlighet att läsa dem. Kategori: Om Företagande.se |
|||
Företagsform, lösning ?
Hej ! |
|||
Öppna eget företag i USA
Skulle vilja ha lite tips och råd om att öppna eget företag i USA. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Bokföra tull, moms, frakt mm vid import
Jag har fått en leverans från land utanför EU och en lång faktura från speditionsföretaget med alla kostnader. Ser ut som följer |
|||
förlängt räkenskapsår
Hej! |
|||
Hur mycket är din Domän värd?
http://domaintool.se/ Kategori: E-handel |
|||
Företag som satsar på personalvård
Jag söker företag som satsar mycket på personalvård för att höra hur de ser på det och vad det eventuellt ger tillbaka.
Kategori:
Söker/eftersöker
|
|||
Företags fastihetsskatt och ränteutgifter på privat deklaration
Hej, |
|||
Importera från olika leverantörer, måste de känna till varandra?
Har en affärsidé som i det stora hela går ut på att jag ska importera saker och sedan sälja vidare. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
KapitaliseringstipsJag är nyfiken på hur ni resonerar kring kapitalisering av bolag, närmare bestämt vad gäller fördelning mellan aktiekapital och överkursfond. Praktiska fördelar av att ha tyngdvikten på överkursfonden, kontra att satsa på ett högt aktiekapital? Tvärtom? Gropar på respektive vägval? Andra tips? Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Behov av en Logo, kan man få dem som man vill?
Hej hej (igen) Kategori: Inköp |
|||
Kontor iRigaKontor lägenhet eller uthyrning i Riga. 3-rumslägenhet till Salu 40 m från yachthamnen (närmaste flodläge i centrala Riga) och ett par min promenad till passagerarhamnen eller gamla stan. Kulturhus från 1926 3/5 2 tr. upp. Lägenheten är nyrenoverad, Köpare kan få välja köksinredning. Ståldörr med 9-tillhållarlås. takhöjd 3 m, en källare och vin... Kategori: Till salu |
|||
Ändra F-Skatt
Stämmer denna beräkning om jag vill skicka in ny Preliminär självdeklaration för att sänka min F-skatt (preliminärskatt) maximalt, i min enskilda firma. |
|||