Senaste inläggen
E-butik någon?
Någon som vet någon bra webdesign sida som även är väldigt bra på att koda e-butik hemsidor? Kategori: Allmänt |
|||
Organisering av bokföring
Hoppas ni inte blir less på mig nu. Har letat runt på forumet men inte hittat det svar jag letar efter. 🙁 |
|||
Öresavrundningar och moms
Jag skulle göra en momsrapport och programmet varnade för avvikelser. Det visade sig vara ett par olika saker som gjorde avvikelserna. |
|||
Ärva företag i USA, hur går jag till väga för att få grönt kort?!
Tja! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Frågor om bokföring och banken... (EF)
Har precis börjat komma igång med min bokföring, och har fått lite frågor om detta. (efter dessa kommer jag med lite tur inte behöva fråga så mycket igen ;) ) |
|||
Ändrade skatteuppgifter p.g.a deklarationen?
Hej! |
|||
Bli ett stort företags representant i SverigeJag har en del kontakter med ett företag utomlands som är grymt stora i sitt eget land, men i princip okända i Sverige och övriga Europa. Jag är intresserad av att börja sälja deras produkter här, och undrar hur jag ska bära mig åt. Själv har jag i princip ingen erfarenhet av affärer i den här kalibern, så jag känner mig lite osäker på hur jag ska... Kategori: Affärsidéer |
|||
Behöver feedback av min nätbutik
Har precis startat min nätbutik, kanske inte den bästa tiden nu i juli och många går på semester, men jag försöker marknadsföra och lägga in mer kläder under tiden. Kategori: Feedback |
|||
Starta ett lokalkontor ''Hyr en pensionär''
www.hyrsenior.se Kategori: Affärsidéer |
|||
Frågor om bokföring, återbetalning från leverantör m.m.
Har precis startat företag och köpt mitt bokföringsprogram, tänkte sköta åtminstone den löpande bokföringen själv. 🙂 |
|||
Revolutionerande idé - statligt lån, bidrag?
Hej allihopa. Kategori: Allmänt |
|||
Hur se "sponsored links" som visas i USA?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Lite frågor om butik som säljer kläderJag har precis startat en nätbutik där jag säljer beg. barnkläder (egna och på kommission), det jag undrar lite över är hur länge har man kläder i butiken som inte har sålts, tar man bort dom typ efter 2 mån eller har man dom bara kvar? Finns det nån generell regel? Frågan uppstår när kunder undrar som jag säljer kläder åt, finns dom som vill ha ti... Kategori: Allmänt |
|||
Söker samarbetsparnet
Hejsan! Kategori: Affärsidéer |
|||
Säljare söker Uppdrag!
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Företagsform
[quote author=Mojo link=topic=4020.msg18964#msg18964 date=1214965947]Vad gäller antalet anställda blev jag fundersam, ni visar flera stora fastigheter där ni har kontor/butik men visar endast på åtta styken anställda i företaget medans i er FAQ så skriver ni att ni är nio?[/quote] Kategori: Allmänt |
|||
Projektverktyg
Hej, Kategori: Chef, Ledarskap och Coachning |
|||
Sponsring av Svenska Naturskyddsföreningen, avdragsgillt eller ej?
Bronssponsorskap 2008-06-23--2009-08-31 |
|||
Söker samarbetspartnerDriver sedan 1 1/2 år tillbaka en sajt som haft en ganska god utveckling sedan den startades. Sajten har en bra grund och idé att luta sig emot men jag känner dock att sajten har mer potential. Lite nya ideér och infallsvinklar behövs garanterat också. Själv är jag mer av en entreprenör än webmaster. Har dessutom med 2 små barn mindre tid att lägga... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Leva på annonser
Har funderingar på att skapa en hemsida med ett visst innehåll. Tanken är dock att inkomsterna endast ska komma från annonsörer, någon som har några erfarenheter av detta? Svårt att lyckas? Tanken är inte att jag ska leva på detta utan ska ha det mer som ett sido projekt men endå kunna göra lite cash på det. Kategori: Affärsidéer |
|||