Senaste inläggen
Rita en översiktskarta
Vi har nu fått in ett nytt uppdrag hos quickhelp.se. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Investeringsföretag inom festHej jag har fått in tankarna på att starta ett företag som köper/investerar i företag som håller på med t.ex. bar,catering,fest comunity, festfixare vad tror ni skulle det gå. Hur mycket pengar kan det behövas ? 🙂 Kategori: Affärsidéer |
|||
Gratis webbsida!
Jag har ett par webbsidor med unika designs som är byggda på Joomla, dessa webbsidor behöver jag ha i min portfolio och med det söker jag företagare som behöver en webbsida, så klart så är webbsidorna helt gratis. Kategori: Allmänt |
|||
Hur locka besökare till köp?Hjälp!
Jag skulle vilja ha feedback på min webshop Uppvaktningstips, www.uppvaktningstips.se.
Kategori:
Feedback
|
|||
hjälp med anställning
Jag har bara en liten firma med omsättning på ca 50.000 men skulle ändå behöva anställa en person ibland när det gäller svårare arbeten inom finsnickeri.
Kategori:
HR - Personalfrågor
|
|||
Behöver du en driftig kompanjon-delägare ?
Letar efter ett företag där jag går in som en aktiv kompanjon-delägare. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Inkasso, hur bokföra?
Har en faktura som vi lämnat för inkasso. |
|||
Moral / nattklubb"Om det inte lönar sig gör man 'fel'" säger du. Ja, om det är "rätt" att betala utpressarpengar till kriminella, så. Oavsett hur du vrider på det så ligger det ju till på det viset att byråkratikrångel och höga skatter lockar eller i vissa fall faktiskt tvingar företagare att bryta mot lagen. Detta blir tyvärr en ond cirkel. När det sedan... Kategori: Off Topic |
|||
Söker webbsidaTjenare söker en person som både kan designa och koda en hemsida åt mig. Skriv här eller PM för intresse, länka gärna eran sida med också! 🙂 Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Tuff rekrytering - hitta partner
Hej alla, Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Jag söker jobb!
Eftersom ledande och aktiva människor inom många branscher samlas på företagande.se, så tänkte jag göra reklam för mitt bästa företag "mig själv". Kategori: Söker/eftersöker |
|||
BegravningsByrå
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Tips om Bra Alternativ till GoDaddy som webhost?
Hohoo! Kategori: E-handel |
|||
Tips om Kreditkort som ger bonus till företaget?
Vi har en fråga om kreditkort kopplat till företaget. Kategori: Allmänt |
|||
SV: Billig hemsidaPersonlin tycker jag det är förlegat med hemsidor som en konsult måste uppdatera åt en. Har ni administrations-gränssnitt? Kategori: Till salu |
|||
Juridik och upphovsrätt på nätet
På bloggar och andra hemsidor tycker jag att de stundtals verkar vara djungelns lag som råder vad gäller upphovsrätt etc eller överdriver jag? |
|||
Första gången = ingen moms att redovisa
Nu är det snart dags för mig att fylla i skattedeklarationen (12 juli senast.).. För det första har jag inte fått något papper att fylla i, för det andra har jag inget att redovisa då det har varit mycket skola istället för företagande dessa tre första månaderna. |
|||
Matleverans företag i behov av hjälp!
www.matkorgen.com är företaget, idéen och hemsidan är klart. Avtal med inköps ställen av artiklar och råvaror är klart. Alla paper på företaget är klart. Bank och postgiro klart. Kategori: Affärsidéer |
|||
Fedback på vår hemsida
Alltid intressant att höra andras åsikter. Kategori: Feedback |
|||
uthyrning
Hej alla glada, Kategori: Allmänt |
|||