Senaste inläggen
Bokföra Adwords, nytt konto
Jag ska bokföra kostnader för adwords. Men det finns inget konto i BAS2007 som kommer på momsrapportens ruta 21 så man ska tydligen skapa ett. Men hur? |
|||
Leverantör av skönhets och hälsoprodukter?
Hej! Någon som känner till bra leverantör som jobbar med kända produkter inom skönhet och hälsa? Kategori: Söker/eftersöker |
|||
SV: Behöver du hjälp av en fotograf?
Ni varierar priserna lite på hemsidan. Kategori: Off Topic |
|||
Behöver du hjälp av en fotograf?
Hej, driver du ett företag och behöver hjälp att fotografera dina produkter till butiken eller andra ändamål? Kanke vill du ha proträttfoto på dina anställda, eller bilder på kontoret, era fordon? Kategori: Till salu |
|||
Frakt kostnader!
Tjena tjena! Kategori: Affärsidéer |
|||
Skolsaker?
Jag överväger att trycka mina tryck på brevpapper, pennor, lock och sådant tills skolan börjar, men tror ni att det kan bli nåt av det, eller är det ett för stort risktagande? Kategori: Affärsidéer |
|||
Projektarbete - starta ett franchiseföretag
Hej Kategori: Affärsidéer |
|||
Avtal och kunddatabas via Internet
Jag skulle behöva råd angående följande upplägg Kategori: E-handel |
|||
Avtal via e-post
Min fråga är uppdelad i två delar... |
|||
Browser och skärmdelning – vad rekommenderar ni?
Hej! Kategori: Off Topic |
|||
Pågående arbeten (tjänsteföretag)
I ett AB. Inom rekryteringsbranchen. |
|||
Snygga hållbara t-shirts
Säkljer snygga hållbara dam t-shirts Kategori: Till salu |
|||
Rå-skiss för hemsida
Hej! Kategori: E-handel |
|||
Vad döper ni lev.fakturor mm i bokföringen till....
För att lätt kunna hitta tillbaka till verifikationer mm. |
|||
Exportera till Norge??
Har förfrågningar om att sälja till Norge. Hur går man till väga? Kostnader?? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Bidragslista eller tips
Jag har precis skickat in min registrering av företag och anmälan av f-skatt och momsregistrering. Nu tänkte jag börja kolla upp om det finns bidrag att söka som kan vara till hjälp med en del investeringar. Jag har redan utrustning att arbeta med, men dessa har, om man hade avskrivit dem i företaget, gått ut för länge sedan. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Trött på PC
Hejsan! Kategori: Inköp |
|||
Sol vind och vattenborde vara en egen grupp för miljörelaterade arbetsmöjligheter. 1988 förelslog jag att man skulle sätta solfångare på badhusanläggning där jag då bodde, Föreslå samma för varje kommun. Man kan även kombinera med jordvärme. Numera ingår mycket av vad jag föreslog i byggplaner. Man börjar bygga passivhus. En tidning som mer än 25 års tid tagit upp f... Kategori: Off Topic |
|||
Angående fakturamall
Jag har tagit del av eran fakturamall som ni så snällt delar med er av här på företagande.se. Kategori: Om Företagande.se |
|||
Programmerare?Jag undrar om det finns någon programmerare här på forumet? Jag har en idé som är menat för större matbutiker. Det behövs en programvara som blir "specialgjord" för enbart denna idé och det är detta jag behöver hjälp med. Någon här? Kriterier för kostnad? Kategori: Söker/eftersöker |
|||