Senaste inläggen
Butik i egen bostad
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Förslag på affärside?
Förslag på affärside? Kategori: Affärsidéer |
|||
För er som driver själv!
Alla som driver egna företag idag, vem backar upp dom som nu i börskrisen, om ett företag skulle tappa massor med penga? för driver man eget företag så jobbar man inte under staten väl? ??? Kategori: Allmänt |
|||
Veckouthyrning "Bo På Lantgård"
Hej! Kategori: Feedback |
|||
Ska vi hjälpas åt?Dra nytta av vandra som företagare? Merförsäljning?
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hemsida om försäljning
Hej! Kategori: Feedback |
|||
kundförfrågan hjälp.
Hejsan alla företagare Kategori: Allmänt |
|||
Funderingar kring marknadsföra en jobb portal
En sak jag har funderat på är vad man ska satsa på först, företagen eller kandidaterna? Utan jobb kommer inte folk att vilja registrera sig samtidigt vill nog inte företag annonsera om det inte finns arbetsökande? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Kvinnligt företagande - vad är det?
Det handlar mycket om kvinnor och deras företagande. Vad är kvinnligt företagande egentligen? Låter det inte fånigt? Vad skiljer denna företeelser åt från "vanligt" företagande? Kategori: Allmänt |
|||
Förlängt räkenskapsår vid ombildningHar nyligen ombildat min enskilda firma till handelsbolag. Kan jag förlänga räkenskapsåret så att jag slipper att göra årsredovisning för ett par månader vid nästa årsskifte? |
|||
Tidigare anställd tar kunder
Hej! Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Bokföring av provision
Jag skulle vilja veta hur jag skall bokföra provision. Det är så att jag skall betala ut provision på 7 % till de anställda av de total som de drar in till företaget. Det som som de säljer är momspliktigt med 25 % |
|||
PatrikKrook.blogspot.comÄr bloggare egna företagare? Jag som driver en stor blogg måste ju tänka på vad jag marknadsför och jag tjänar ju pengar på reklam och jag har ju kontrakt som ger mig pengar för att visa upp deras grejer!. vad tycker ni? Kategori: Allmänt |
|||
Driva spelverksamhet i sverige
Hej! Kategori: Affärsplanen |
|||
Bokföring av resultat med icke avdragsgilla kostnader
Förra årets resultat (enskild firma) påverkas av en icke avdragsgill post på låt oss säga 1000 kr för att få jämna siffor att räkna med. Låt oss säga att företaget gick med 50' i vinst (medräknat den icke avdragsgilla posten - den påverkar ju företagets resultat även om jag inte får göra avdrag för den) |
|||
Märkning av ursprungsland och tillverkningsmaterial
Är det nån som vet vad för lagar som gäller i EU angående märkning av ursprungsland? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Joomla - var inte det väldans bra?!
http://dev.virtuemart.net/cb/wiki/1355;jsessionid=E705A8E3680157A5726E1818926E3093?doc_id=1355 Kategori: E-handel |
|||
Någon som vet om man kan starta eget företag när man...
Hej allihop... Kategori: Allmänt |
|||
Mall
hej Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hjälp!
Hej! Kategori: Allmänt |
|||