Senaste inläggen
Semerersättning på sjukpenning
Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Skattmasens manifest
så heter boken som jag plöjt igenom Den är skriven av en fd högt uppsatt person inom skv med årtionden av erfarenhet därifrån. Han heter Mikael Wokander. |
|||
Bokföring av kostnader för att åka på mässorHej, jag kan inte hitta att någon ställt denna frågan så det kanske är uppenbart :-[ men gäller det något särskilt för bokföring av kostnader för att åka på mässor? Jag tänker närmast på hur man bokför hotellkostnad, biljett till mässan och tåget dit. All input emottages tacksamt. |
|||
Färgad sedel i dagskassa
|
|||
Sponsring
|
|||
Webbutik för att sälja utomlands?
Jag behöver lite råd. Jag har en hemsida där jag skriver om gamla kameror, fotografi etc. där jag har ganska bra trafik till och från, och kan säkert få upp rejält om jag anstränger mig. (www.retrocamera.net, som högst 4500 unika om dagen i slutet av förra året, just nu lägre dock för jag har varit lat). Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Lagerbolag, apportegendom, köpeskilling och aktiekapital
Hej, Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Pensionsförsäkring beslut HJÄLP!
Hej panelen..... Kategori: Feedback |
|||
Bokföring start av företag
Hej ! |
|||
Leverantör av underkläder sökes!
Hej. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
WinBas
Hej |
|||
Trodde jag hade 100% koll på detta...
HEj" Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Gekås ullared Leverantörer? ngn som vet?
Som rubriker antyder. Vet ngn vart gekås ullared får tag på så billiga klädesplagg och dylikt? Kategori: Inköp |
|||
Söker mindre företag för köp, gärna e-handel eller site...
Endast seriösa erbjudande beaktas! Kategori: Till salu |
|||
Lättsålda varor för knallemarknad?
Hej jag ska stå på en knallemarknad i maj och undrar ifall någon har tips/förslag på lättsålda varor som jag kan sälja. Jag har egna varor men vill ev. utöka mitt sortimentet. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Ta steget från anställd till att driva eget
Long time reader first time poster 🙂 Kategori: Allmänt |
|||
Hur bokför jag denna Paypalbetalning?
Jag måste börja med att tacka för ett väldigt informationsrikt forum, då jag hittat svar på många problem via andra inlägg! |
|||
Statlig lönegaranti
Vad gäller vid en rekonstruktion för ägarna i bolaget, innefattas de av den statliga lönegarantin? Har hört som jag ej fått bekräftat att det har att göra med hur stor ägarandel man besitter. Är det någon som har info om detta vad som gäller? |
|||
Faktura till privatperson
Jag driver eget företag och av den anledningen är jag medlem i detta forum – även om jag varit dålig på att använda det. 🙂 Nu har jag en fråga som rör en privat sak gällande hushållstjänster, och att jag och min familj möjligen är utsatta för någon form av bedrägeri. Hoppas det är ok. |
|||
divide.it
divide.it Kategori: Feedback |
|||