Behöver lÀsa pÄ lite. NÄgon "kurs" att lÀsa online?

6
Tjohoo  🙂

Har lÀnge velat starta eget och nu nÀr jag fÄtt sÄ stor respons av intresserade köpare och fÄtt bekrÀftat att det Àr en bra och sÀker "produkt" har jag öppnat min webbutik och skickat in registreringsuppgifter för eget företag.

Men jag kÀnner att jag behöver lÀsa pÄ lite om regler och annat man bör tÀnka pÄ som eget företagare.
Behöver vara lite pÄlÀst och ha lite kunskap inom omrÄdet Àn att bara starta igÄng en butik, dra in pengar och leverera..

Jag har hört att det finns skivor och material pĂ„ nĂ€tet som ma kan plugga hemifrĂ„n Ă€n att gĂ„ pĂ„ kurs, nĂ„gon som vet mer om det och vill tipsa mig? 🙂
I have a Dream..and Dreams come true..
223
2
http://www.venturecup.se/graphics/user/vc_swe_syd/files/handbok/venture_cup_handbook_svensk.pdf
2360
49
Ett skrÀckexempel hur man startar företag :nono :nono men lycka till.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
223
2
Ja, eller snarare beroende pÄ Sanas personliga exponering, som med vilken investering som helst:[br][br]Om du har lÄg personlig risk Àr det bara att tuta och köra: du har valt den snabbaste inlÀrningsmetoden, nÀmligen att testa och göra sjÀlv. Du har Àven valt den mest riskfyllda inlÀrningsmetoden, och du kommer göra misstag. FrÄgan Àr bara hur dyrt de kommer stÄ dig, sÄ se till att du har en lÄg personlig exponering.

Du mÄste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.