Senaste inläggen
Hur fixar man bäst websida till e-butik?
Hej! Kategori: E-handel |
|||
Bokföra biljettförsäljning, hur?
Kommer inom en snar framtid starta upp ett företag som delvis kommer att jobba med biljettförsäljning. Vi kommer att sälja biljetterna direkt till kund. Hur gör jag med kvitton? Man måste väl ha kvitto på att man har sålt biljetterna? Hur bokför jag detta? |
|||
Gravyr på Marmor
Jag surfade runt och letade efter personliga presenter och hittade på en amerikansk sida en produkt jag föll för. Kategori: Off Topic |
|||
Hjälp med SQL önskas
Morrn, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hjälp! Vad tror ni är möjlig försäljning?
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
revisionsbyrå i Lettland
Hej! |
|||
betalning till vem?
Hej hej, |
|||
2 årvar det igår sedan jag började att skriva enl. statistik, 1.379 inlägg, 1.886/per dag 9 dagar 12 timmar och 43 min har jag varit inloggad, och kanske det som inte statistik kan visa det 2 dublbla som jag bara läst alla spännande inlägg. Det är mycket intressant att höra alla synpunkter och forumet har varit mycket bra. Miljöfrågor har ännu inte kom... Kategori: Allmänt |
|||
Bokföring av försäljning inventarie, momsproblem
Hej, jag få inte momsen att stämma när jag bokför försäljningen av inventarier. |
|||
Referensjobb sökes
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Hur Bokföra EPG paket?
Hej! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Feedback på ny unik resesajt - Reseoraklet
Hej Kategori: Feedback |
|||
Periodiserings samt Expansionsfond
Hej |
|||
nolla mot eget kapital
Hej, jag har förstått att jag som sista åtgärd eller första på året ska nolla konton 2012,2013,2018,2019 mot 2010. Jag förstår bara inte hur. |
|||
Bokföra bilköp av privatperson
Hej! |
|||
Äganderätt /delägare över gränserna? / kontrakt?
Hej kära medlemmar! ;D Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Hur får jag bort gammal moms?
Hej! |
|||
2999 Observationskonto med IB
Hej, |
|||
Anställningsform?
Jag undrar vilken anställningsform som är mest gynsam för mitt företag. Kategori: Allmänt |
|||
möbelfirmaHej det är så att jag fick en briljant ide idag. Den går ut på att tillverka en speciell sort möbel som jag inte vill avslöja riktigt än 😃 jag tänkte att jag beställer delar från något företag (träskivor) och sedan sätter ihop de hemma och säljer det på blocket. Vill starta litet och bygga mig upp genom att bygga en och sen sälja och köpa två och... Kategori: Affärsidéer |
|||