Senaste inläggen
Referensjobb sökes
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Hur Bokföra EPG paket?
Hej! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Feedback på ny unik resesajt - Reseoraklet
Hej Kategori: Feedback |
|||
Periodiserings samt Expansionsfond
Hej |
|||
nolla mot eget kapital
Hej, jag har förstått att jag som sista åtgärd eller första på året ska nolla konton 2012,2013,2018,2019 mot 2010. Jag förstår bara inte hur. |
|||
Bokföra bilköp av privatperson
Hej! |
|||
Äganderätt /delägare över gränserna? / kontrakt?
Hej kära medlemmar! ;D Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Hur får jag bort gammal moms?
Hej! |
|||
2999 Observationskonto med IB
Hej, |
|||
Anställningsform?
Jag undrar vilken anställningsform som är mest gynsam för mitt företag. Kategori: Allmänt |
|||
möbelfirmaHej det är så att jag fick en briljant ide idag. Den går ut på att tillverka en speciell sort möbel som jag inte vill avslöja riktigt än 😃 jag tänkte att jag beställer delar från något företag (träskivor) och sedan sätter ihop de hemma och säljer det på blocket. Vill starta litet och bygga mig upp genom att bygga en och sen sälja och köpa två och... Kategori: Affärsidéer |
|||
Polisanmälan?
Vi skrev ett inlägg på vår företagsblogg i början av förra året om ett företag som vi ansåg hade tveksamma metoder. Sedan fyllde massor av deras arga konsumenter på med kommentarer. |
|||
Momsen
Jag i startgroparna av att starta ett företag med inriktning att sälja cd skivor med Elvis Presley och alla mina leverantörer kommer att finnas inom EU ( Danmark,Holland och England). |
|||
fråga angående skattedeklaration
Jag har två utgifter jag inte är helt säker på hur jag ska fylla i vad gäller moms. |
|||
Wonna I de JongWonna I de Jong, en av Sveriges största privata fastighetsägare i intervju med E24: http://www.e24.se/kvinna/business/artikel_1298489.e24 Kategori: Allmänt |
|||
fråga om momsdeklaration
Hej, jag registrerade min firma 09-mars och skall nu skattedeklarera mina inköp\försäljning. |
|||
Nylansering av sajt
Nu har jag äntligen lanserat min nya sajt. Kan man få lite riktig kritik? Kategori: Feedback |
|||
Finnes: Kontorsplatser i mysig lokal - Stockholm, Vasastan.
Nu finns det 2 lediga kontorsplatser i en trevlig lokal. Lämplig för dig som arbetar med t.ex grafik, webb, foto, copy eller annat kul. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Samarbetspartner inom rådgivning och utbidning för nytt startade företag sökes
Vi är några killar som driver ett webbbyrå i Stockholm, nu söker vi samarbetspartner tills ett affärs idea. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hur göra? Lån Egen insättning/Eget uttag HB
Hej! |
|||