Senaste inläggen
Skatta för reklam på datorskärmar?
Hej! |
|||
Var ska jag börja?
Hej. Befinner mig i ett fruktansvärt kaos och går bara dag som natt i tankar, men kommer inte fram till något. Någon här kanske har erfarenhet och kan ge mig tips på var jag ska börja`? |
|||
bilfirma
Hej. Kategori: Affärsidéer |
|||
Inrikes endagstraktamente
Vilka regler gäller för att få ersättning för inrikes endagstraktamente på 210 SEK (ingen reduktion för frukost, lunch eller middag)? |
|||
Säljes: Pokermannen.se & Pokerdomäner
Beskrivning: Kategori: Till salu |
|||
Bokföring av skattefri milersättning
Jag är delägare i ett handelsbolag. Vi vill ta ut den skattefria delen av milersättningen. Jag vill helst använda konton 7331 (skattefri milersättning), 2010 (eget kapital) och 1940 (bank). Hur konterar jag detta? |
|||
Två frågor om sökmotoroptimering
Hej Hej! Kategori: E-handel |
|||
statlig inkomstskatt??
en liten fråga ang statlig inkomstskatt 2009 |
|||
Starta klädmärke - Ifrån idé till produkt i butik?
Hejsan alla glada! 🙂 Kategori: Affärsidéer |
|||
Bygge av ett lager.
Vet ej om jag skriver i rätt tråd. hittade ingen lämplig avdelning till denna fråga. Kategori: Allmänt |
|||
Grossister och leverans till kund - Hjälp!
Hej! Kategori: E-handel |
|||
Webbförsäljning och frakt?
Hejsan! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Partner till unik, vattentät affärside sökes!
Jag har en affärsidé som efter en del efterforskningar visat sig vara unik.
Kategori:
Söker/eftersöker
|
|||
Starta och Driva företag? Läs det här...
Funderar du på att starta och driva ett företag? Kategori: Allmänt |
|||
Ska starta, behöver bara några svar.
Hejsan. Kategori: Affärsplanen |
|||
Marknadsföring av sällskapsspel - tips
Hej alla företagare, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Privata lektioner
Jag är en kvinna runt 40 år och utbildad civilingenjör. Jag har bott i Sverige i drygt tio år men kommer ursprungligen från Albanien, ett litet land vid medelhavet. I mitt hemland så jobbade jag som civilingenjör, men efter att jag och min familj kom till Sverige så hittade jag ingen möjlighet att jobba inom mitt yrke. Kategori: Affärsidéer |
|||
Varför pratar många om "Vi"?
Jag har läst en mängd olika företagsbeskrivningar, oftast på nätet, och det har slagit mig hur många som beskriver sitt företag som "vi". Kategori: Allmänt |
|||
Hjälp med företagsnamn till nystartat bolag
Hej, jag har bestämt mig för att starta ett bolag som kommer syssla med följande; Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Bokföring av försäkringar
Är det något speciellt man ska tänka på när man bokför försäkringar i och med att det inte är någon moms på dessa kostnader? Jag vill hålla antalet konton så få som möjligt och skulle därför vilja kontera försäkringskostnader på ett 'övriga utgifter' konto? |
|||