Senaste inläggen
Problem med fd anställd
En anställd som jag sade upp från provanställning för 2 månader sedan vållar mig fortfarande problem. Han misskötte sig tjänst och därmed fick han gå. Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Hur beräkna avdraget för traktamente
Hej |
|||
samarbetsavtal me upp finnare
Jag har fått ett erbjudande av en uppfinnare att starta ett sammarbete med honom. Kategori: Allmänt |
|||
Numrering av fakturor - någon som vet vad som gäller
De flesta verkar vara av den uppfattningen att kundfakturor måste numreras i en obruten serie för att fusk inte ska misstänkas vid en granskning. Men är det verkligen så? |
|||
En bra databas lösning för produkt/kund register
Hej alla på foretagande.se! Kategori: E-handel |
|||
Rekommendera mig en redovisningskonsult
Hej på er! |
|||
SÖKES 2-3 Delägare Samarbete etc Innovativ verklighetsförankrad Södra Sverige
Hejsan Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hur hanterar ni garantier?
Hej Kategori: Inköp |
|||
Innan kommande bokslut, vad bör göras?
Vet att jag är ute i väldigt godtid. Men tanken dök upp när vi satt ett gäng och pratade Budget för nästa år. |
|||
Leverantör barnkläderHej jag undrar hur man hittar leverantörer för barn kläder? Kan man se priser med isf??? Kategori: Allmänt |
|||
fakuranummer 0001?
Hej! |
|||
tjänstepension vad innebär det?
Hej! |
|||
uppdragsgivare och verksamhet vid sidan om
Hej! |
|||
Fel moms i Visma EF
Hej |
|||
Vilket Fack tillhör jag som företagare?
Jag kollade upp och såg att det finns ett fack som heter Småkassa som är för företagare..men avgiften var under 200 kr/månad såp jag tror inte a-kassa avgiften var med där? Kategori: Allmänt |
|||
Bokföra inbyte
Driver enskild firma i vilken jag är Åf för ett större släpvagnsfabrikat. Är nu på väg att göra min första affär där kunden delbetalar med sin gamla vagn, dvs ett inbyte. |
|||
Är det tillåtet att göra avdrag för hemtelefonen när min fru står på fakturan
Är det tillåtet att göra avdrag för en del av räkningen för hemtelefonen (som jag även använder i firman)trots att min fru står på fakturan och kvittot? |
|||
Räknas inköp av förbrukningsvaror köpta med privata medel som kontant betalning?
Räknas inköp av förbrukningsinventarier köpta med privata medel som en kontant betalning ? Jag har bokfört genom att använda enen insättning som motkonto. Anledningen att jag undrar är att man i så måste redovisa köpet senast dagen efter. |
|||
Skriva ut sig ur Sverige och sedan flytta tillbaks. Vad händer med pengarna?
Hej |
|||
what am i allowed to sell ? when im only registered as hosting company.
Hey Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||