Senaste inläggen
Köpvilkor för företagHej! Jag driver en webshop på nätet och har en del återförsäljare. Bör man ha speciella köpvilkor för företag? Är lite osäker om det är något ytligare jag bör nämna än vilkoren för privatpersoner. |
|||
Hjälp mig !
Hej ! Kategori: Allmänt |
|||
Feedback på min sida
Hej. Kategori: Feedback |
|||
CE Märkning och EC deklaration
Jag har hittat intressanta produkter från Kina som har 220Volt. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Kund i Finland betalar ej, vad gör jag?
En kund i Finland köpte en vara mot postförskott, eftersom jag inte kunde skicka mot postförskott till utlandet skickades paketet som vanligt paket med faktura sänd i samma paket. Nu två månader senare är den ej betald o kunden besvarar inga mail. Kategori: Allmänt |
|||
Lagar & Regler
Hej på er! Kategori: E-handel |
|||
Lönsam webshop säljes.
har 2 st webshoppar+4-5 bloggar inom potensområdet som jag behöver sälja(vill inte)behöver kapital till annat stort projekt. Kategori: Till salu |
|||
Lön m kostförmån
Hej. Finns det någon som vet hur jag bokför en lön med kostförmån och kostavdrag? Enl skattemyndigheten skall jag dessutom boka kostavdraget som en intäkt m moms.... Fick av Hotell o restaurangfacket veta att kostförmånen var 35 kr/dag, beskattningsbart, och kostavdraget är 41 kr dag. Hjälp!! |
|||
Postförskott!
Hejsan! Kategori: E-handel |
|||
skyltfönster
[color=red]Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Moms?Vilken moms användes vid turistverksamhet där man skjutsar folk med häst, ren etc? |
|||
Lite fundering över lån!
Hej, jag har varit i kontakt med Almi om lån osv, dom tyckte min verksamhetside verkade intressant och ville ha lite mer på papper för att kunna göra något. Kategori: Off Topic |
|||
Bokföra inköpt bil
Hej! |
|||
Anmäla f-skatt
Hej, jag vet inte när riktigt som jag kan starta men beroende på mitt första jobb måste jag vara med på det när det sker. |
|||
Lån på företaget.
Jag hade tänkt ta lån från en kompis till nystartad företaget, enskild firma. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Hantverkarhjälp till äldre, pensionärer
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
E bokföring
Hej |
|||
Sjukvårdförsäkring-sjukförsäkring
Hej |
|||
Behöver hjälp
Jag har precis ansökt om F-skatt för mitt företag. |