Senaste inläggen
Bokföra aktieutdelningJag har fått i uppgift av revisorn att aktieägarna ska få en utdelning på 60 tkr var ( 2 pers) den skatten 20 % ska jag lämna uppgift på till skattemyndigheten till nästa års inkomstdeklaration, som resp person får ta upp till beskattning i sin egen deklaration.. Nu har jag betalat ut pengarna från bankkontot alltså 1933 i kredit, men vad motkonter... |
|||
Lite feedback önskas
Jag skulle vilja få lite feedback på mitt lilla sidoprojekt http://www.smyckesasken.se Kategori: Feedback |
|||
Partner med kunskaper i att bygga upp dataprogram sökes!
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Kunder som ej betalar - vända mig till kronofogden?
Hej allihop! Kategori: Allmänt |
|||
Bokföra lagrets schablonavdrag?
Hej! |
|||
Förenklat årsbokslut - Resultatrapport - kostnader
Hej! |
|||
Fraktkostnader inom EU?
Finns så klart inte ett svar på frågan, men på en höft mellan tummen och pekfingret. Vad kostar det att frakta paket/pallar inom EU? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Starta "hobbyföretag" !?
Hej ! Kategori: Affärsplanen |
|||
Bokföring i efterhand
Hej, |
|||
Lönebidrag
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Kan företaget betala fortkörningsböter?Är det tillåtet att företaget betalar en anställds fortkörningsböter när förseelsen skett med företagsbil och på tjänsteresa? I så fall avdragsgillt eller icke för företaget? |
|||
Ersättning för privat utrustning som används i firman
Hej allihop! |
|||
Hur bokförs lönen í AB?
Hej, ska nu efter 6 månader ta ut min första lön i mitt Aktiebolag. Vet ej hur mycket det kommer att bli men hur ska man tänka? Vill gärna ha ut 10000 kr efter skatt. OCH hur bokför man detta? |
|||
Flash24.se ink.sida och webstarmedia.se
[center]------ SÄLJER SOM PRIVATPERSON ------[/center] Kategori: Till salu |
|||
Hjälp med bokslut!
Tja! |
|||
www.volluma.se för tjockare hår
Hej jag heter Sam och driver volluma.se. Kategori: Feedback |
|||
kvittens och fakuror
Hej |
|||
Komplett certifierad datorkassa med pekskärm från 22 995 kr
Nu har vi fått in en ny datorkassa med pekskärm från 22 995 kr. Kategori: Till salu |
|||
Tips om jobb hemifrån!
Jag vill tipsa er alla om ett arbete som ni kan göra hemifrån som översättare! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hur bokföra kassa som inte är min?
Hej, |
|||