Senaste inläggen
Skriva ut flygblad
Hej! Kategori: Off Topic |
|||
hur bokför jag banklån?
Hej! |
|||
någon som vet hur alibaba funkar???
hej ... Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Lager, kontantmetoden och olika inköpspriser
Jag ska börja sälja varor som komplement till de tjänster jag erbjuder, bokföringen har varit relativt enkelt, men nu när lager börja komma in bilden så får jag inte riktigt ihop det. |
|||
Låna privat eller på AB?
Jag behöver låna ca 300 000 kr till mitt nystartade aktiebolag. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Avdrag för anställdaJag har en spelning tilsammans med en musikgrupp och vi tänkte ta betalt genom mitt företag och att jag sedan betalar ut lön till de andra. Vi har haft repetitioner vid tidigare tillfällen inför spelningen vilket har inneburit kostnader i tågbiljetter för andra i gruppen. Kan jag göra avdrag för andra personers tågbiljetter om jag anställt dem vid... |
|||
Tutorial samling
Kanske redan finns, men jag har funderat på en sajt med en slags tutorialsamling där de vetgiriga kan hänga i brist på bättre sysselsättning. Genom att låta användarna själva lägga upp tutorials inom ett ämne som de själva brinner för så fylls sajten av sig själv. Kategori: Affärsidéer |
|||
Enskild firma - betala skatt på vinst?
Hej! |
|||
Vilken moms på fotograftjänst?
Hej! 🙂 |
|||
Söker finnansiering
Söker finnansiering för vårat nya företag antingen med gamla dator ni inte änvänder eller med pengar... Vi kan tyvärr inte ta emot utanför Malmö området... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
2 enskilda firmor till aktiebolag ?
Hej! :cheer: |
|||
Hjälp mig att förstå (Utlägg för inköp)
Hej! |
|||
Sälja reklamplats i reklamutskickJag kom på att man kan sälja reklamplats på reklamutskick man delar ut som direktreklam till folk och få kostnaderna för utskicket betald, tror ni det funkar? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Lära språk med Klassisk Musik
Någon som kan hjälpa mig med var jag kan hitta någon som lär ut språk (tyska) med hjälp av klassisk musik, George Lozanov metod, där man även ställer upp orden på ett speciellt sätt. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
söker grossister/restpartier hygienartiklarJag söker grossister alt. restpartier inom hygienartiklar, nån som vet? Kategori: Inköp |
|||
söker grossist i KinaSöker en grossist i Kina som säljer hygienprodukter, nån som vet om nån seriös? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Öppna Butik - Hur? Vart? Kostnader?
Efter att ha fått bra respons av kunder ett år efter att jag startat webshoppen (försäljning av kläder) vill jag nu öppna en fysisk butik då efterfrågan är stor och många kunder vill komma in för en mer personlig kontakt. Kategori: Allmänt |
|||
tänka på vid start av e-handel....
min sambo och jag ska starta en e- handel och nu så undra vi vad de är man behöver tänka på för att komma igång ... Kategori: E-handel |
|||
Söker grossister!
Hejsan. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hur löser jag ersättning till min kollega?Jag bedriver för stunden en enskild firma inom personlig träning. Jag ska börja sälja kosttillskott till mina klíenter. En kollega till mig vill också kunna erbjuda kosttillskott till sina klienter, och tog upp frågan om hon kunde sälja via mitt företag istället för att registrera ett eget. På så sätt skulle hon kunna få en ersättning per såld vara... |
|||