Senaste inläggen
Tips på hur man effektivt använder Google Adwords?
Hej, jag undrar om det finns några som är grymma på google adwords och vet hur man kan optimera sin dagliga budget och kunna konvertera besökarna till försäljningar. Kategori: E-handel |
|||
frågor om att starta AB
hej, |
|||
Mentor/affärspartner sökes: fastighetsbranschen
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Undrar lite vad ni tycker om min hemsida.
Tjena! Har startat en liten webshop som säljer roliga, annorlunda och smarta saker. Jag undrar vad ni tycker om sidan, konstruktiv kritik är välkommen. Kategori: Feedback |
|||
Bokföra banklån
Hej! |
|||
Frågar ang. provisionsförsäljningJag funderar på hur det fungerar om jag via min hemsida även säljer åt andra på provision. Dvs. betalningen från kunden går precis som vanligt via min hemsida men jag köper inte dessa varor i förväg utan tar vid köptillfället istället ut en provisionsavgift. Hur gör jag då när jag betalar ut pengarna till denne andre person? Måste den personen fakt... |
|||
Gå minus, för att sedan dra av underskott?
Hej |
|||
Visma enskild firmajag använder visma enskild firma men vet inte hur jag i det programmet lyfter moms på de inköp till företaget jag gör från mitt privata konto. Jag bokför som en egen insättning men hur lyfter jag momsen på dessa inköp ? |
|||
Traktamenten?
Hej! Jag är lite ny på företagsområdet och skulle va tacksam för lite hjälp! Jobbar som frilansjournalist och åkte häromdan från Uppsala till Gävle för att göra en intervju. Nu undrar jag vad och hur jag kan dra av kostnaderna. |
|||
Liten lokal i Stockholm sökes
Letar efter en liten lokal i Stockholm, gärna hyfsat centralt. Med liten menar jag max 40 kvm. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Kund har ny adress - ändra obetald faktura?
Hej! |
|||
Söker produkter(Accessoarer)
ag driver webshopen Trendystuff.se där jag i dagsläget säljer solglasögon. Tanken är att utöka med fler accessoarer. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Spcs jämföra olika års bokföring
Hej. |
|||
Bokföra kredit
Hej, |
|||
SkattekontoHej,har en enskild firma och har betald till skattekonto extra 40.000kr för framtida skatt. Jag ska betala F-skatt ca 5.000kr per månad,men jag får alldrig någon inbetalningsavi från skatteverket,de tar 5.000kr per månad från min skattekonto. Hur ska jag bokföra detta?. Jag måste ju redovisa i min bokföring att jag har betald F-skatt.Tackar för hjä... |
|||
VAT utanför EU-land
Hej! |
|||
Tips på hur vi ska fixa hemsidan
Hej! Kategori: E-handel |
|||
Hur bokföra deklarationshjälp?
Hej! |
|||
sälja samma vara som en annan ?
Ha en liten fråga om att sälja samma sak som någon annan . Kategori: Inköp |