Senaste inläggen
RevisionVad innebär en revision av ett företag? |
|||
Ni som har anställda - hur mycket kostar det?
Jag har planer på att utvidga företaget till nästa år och har funderingar på vad en anställd kostar egentligen? Kategori: Allmänt |
|||
Kinesisktalande eftersökes!Söker en kinesisktalande för ett mindre samarbete! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hur bokför jag privata lån
Hej! |
|||
Personliga barnböcker - Hela konceptet till salu
Jag har drivit en webbutik där jag har sålt speciella barnböcker där barnet blir hjälten i sagans värld. Nu kan jag inte längre driva detta pga sjukdom. Jag har sagt upp webbutiken (hyrde den bara) och vill nu sälja rättigheten att göra dessa barnböcker. Det är best - personalized books som jag köper böcker och programvara från. |
|||
Vi söker uppdragsgivare till callcenter
Vi söker uppdrag för vårt callcenter och telefonpassnings företag. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Räknar jag rätt på skatten? (delat spreadsheet)
Hej, |
|||
Söker någon som har en utsatt och spammad domän
Hej Kategori: Söker/eftersöker |
|||
processa mot hyres värd
tänker driva tvist mot hyresvärden, |
|||
Marknadsför våra auktioner och få 10% provision.
Vi Mekatec AB och Alla Verkstäder har provat en ny tjänst som heter bloppit för att auktionera ut 5 värdecheckar varje månad. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Någon som är intreserad av marknaden i Finland?
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Klädbutik med märkeskläder
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
En mentor/partner med juridisk kunskap sökes
Kategori: Söker/eftersöker |
|||
avskrivning
Hej |
|||
Eget Företag som plåtslagare
Hej! |
|||
Guiding i livet/starta eget för erfarenheten?
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Bokföra tillgodokvitton
Hej! |
|||
Bokföra avbetalningsköp utan handpenning
Bokför man ett avbetalningsköp, där ingen handpenning läggs vid köp på samma sätt som med handpenning vid köpet? Dvs Kan jag dra av hela momsbeloppet vid köpet, lägga upp köpet ( i detta fall- dator+ skrivare), som inköp förbrukningsinventarie och lägga det som ett kortfristigt lån? |
|||
Söker webdesigner / programmerare till projekt
Söker en programmerare med erfarenhet av att bygga hemsidor. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
avskrivning årsbokslut
Hej alla, |
|||