Senaste inläggen
Hjälpa personer med funktionsnedsättning
Hej, Kategori: Affärsidéer |
|||
Registrera enskild firma
Hej. |
|||
Lön upp till brytpunkten
Funderar på att i år ta ut lön exakt upp till övre brytpunkten på 545 200 kr. Två frågor: |
|||
Bokföra "gratisjobb" åt firman
Hallå, |
|||
Partner sökes till litet produktionsbolag
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Vad ska företaget heta?
Nu är det dags att låta kreativiteten flöda. Kategori: Allmänt |
|||
bokföra kontantkassa och bankkonto seperat??
Liten nystartad firma med mest kontanthantering. Kan jag i min förenklade bokföring bara ha ett konto ex 1910 som täcker alla pengar som |
|||
Hur gör jag? :S
Hej! |
|||
Faktura eller Kvitto?
Hejsan |
|||
Bidrag för antologiprojekt
Hej alla =) Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Hyra lokal av mig själv
Hej, |
|||
Inköp av datorer
Hej. Kategori: Inköp |
|||
Butik i turistort
Hej. Jag har blivit erbjuden att ta över en butik som ligger i ett turistområde. Turistområdet blomstrar på sommaren och på vintern är det ganska så dött. Jag har redan ett företag i dagsläget som gör olika hantverksprodukter och detta säljer jag året om via webshop. Kategori: Affärsidéer |
|||
Någon som behöver anställa?
Hejsan där alla härliga företagare! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Vad är rimligt i royalty?
Hej, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Feedback på affärsidé för barn
Som ett stort fan av "Biggest loser" och andra liknande program har jag börjat fundera lite kring barnfetma. Idag, verkar det inte finns några företag som jobbar för barnen. Det jag hittat är mulligabarn.se där man stöder föräldrar med överviktiga barn. Kategori: Affärsidéer |
|||
Kortterminal, ta betalt med kort.
Hej. Kategori: Inköp |
|||
angående företags lån...
sitter här och fundera lite på de med lån på företag .. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
vad gör jag med alla kvitton?nu ligger det en stor hög med en massa kvitton från de anställda när de har köpt in lite saker till företaget för egna pengar. Frågan e va gör jag med alla dom? dom ska få pengar de vet jag, men var ska jag lägga in dom i visma? dom måste ju redovisas på något sätt. kan någon beskriva hela arbetsgången.. skriv till mej precis som jag e dum i huvet... Kategori: Inköp |
|||
TM,Callcenter eller Mediabyrå sökes.
Vi Söker TM,Callcenter eller Mediabyrå för ett annonsförsäljningsuppdrag på provisionsbasis. Kategori: Söker/eftersöker |
|||