Senaste inläggen
Referenskunder sökes för hemsida / design /ehandel
Vi behöver fler referenskunder till våran webbyrå, så har du precis startat eget eller behöver en ny hemsida hjälper vi dig till ett oerhört rabatterat pris! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Resekudde
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Avstäming mot bankkonto, ett måste?
Finns det någon regel som säger att man måste stämma av bankkontot mot bokföringen varje månad i en enskild firma resp aktiebolag? Eller är detta bara för att underlätta och för egen kontroll? |
|||
Hur i #&@xxx# tar man betalt som konsult???
Började som konsult för någon månad sedan och det går bra. Jag har ett fast uppdrag där jag får hyggligt betalt, men nu kommer det in nya förfrågningar och det har gjort mig otroligt förvirrad. Kategori: Allmänt |
|||
Frågor om bildande av Aktiebolag
Hej! |
|||
Bokföring av månadsförsäljning
Hej! |
|||
Starta e-butik för dator modding
Hejsan! Kategori: E-handel |
|||
Nya kunder
Hej, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Hjälp, UFföretagsnamn!Hej! Vi är fyra stycken som ska starta ett UFföretag där vi ska sälja läderarmband. Vi vill ha tips på passande namn, hjälp! :bravo Kategori: Feedback |
|||
Några snabba frågor: Import
Jag har importerat produkter från china över dhgate. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Spara förlust i EF
Hej! |
|||
Säljföretag som jobbar på ackord?
Detta låter kanske som en knäpp fråga men jag undrar om det finns säljföretag/säljare som endast jobbar på ackord. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Säljerfaren affärspartner sökes!
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Köra vidare på EF eller starta AB?
Jag har kört firma nu i drygt ett år och börjar räkna på vad som händer vid bokslutet vid årsskiftet. Och det verkar som om jag åker på en hel del skatt... Frågan är vad jag ska göra. Som jag ser det har jag två alternativ, men behöver lite hjälp så jag inte cyklar i diket. |
|||
Representation
Tänkte kolla hur jag ska bokföra en middag med tre kunder, en anställd och mig själv. |
|||
Söker Investerare i bra Projekt.
Hej!
Kategori:
Söker/eftersöker
|
|||
Marknadsundersökning
Hej, det är så att jag håller på med en marknadsundersökning angående reklam och människors reklamvanor. Jag skulle uppskatta om ni tog er tid att svara på några enkla frågor (13st). Kategori: Off Topic |
|||
Uppdragstagare söker uppdrag
Vi är ett telemarketing företag som är intresserade av uppdrag. Om ni har produkter/tjänster som ni vill sälja, kan vi hjälpa er med detta. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Anställningsavtal
Tjena. Jag har lite frågor om löner, semesterersättning mm. |
|||
Köpa tjänst av privatperson??
HejHej! 🙂 Kategori: Inköp |
|||