Senaste inläggen
Säljerfaren affärspartner sökes!
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Köra vidare på EF eller starta AB?
Jag har kört firma nu i drygt ett år och börjar räkna på vad som händer vid bokslutet vid årsskiftet. Och det verkar som om jag åker på en hel del skatt... Frågan är vad jag ska göra. Som jag ser det har jag två alternativ, men behöver lite hjälp så jag inte cyklar i diket. |
|||
Representation
Tänkte kolla hur jag ska bokföra en middag med tre kunder, en anställd och mig själv. |
|||
Söker Investerare i bra Projekt.
Hej!
Kategori:
Söker/eftersöker
|
|||
Marknadsundersökning
Hej, det är så att jag håller på med en marknadsundersökning angående reklam och människors reklamvanor. Jag skulle uppskatta om ni tog er tid att svara på några enkla frågor (13st). Kategori: Off Topic |
|||
Uppdragstagare söker uppdrag
Vi är ett telemarketing företag som är intresserade av uppdrag. Om ni har produkter/tjänster som ni vill sälja, kan vi hjälpa er med detta. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Anställningsavtal
Tjena. Jag har lite frågor om löner, semesterersättning mm. |
|||
Köpa tjänst av privatperson??
HejHej! 🙂 Kategori: Inköp |
|||
Aktiebolag med bifirmor ?
Hej Hej! 🙂 Kategori: Allmänt |
|||
Hur bokförs inköp av surfplatta?Japp, frågan är enkel. Misstänker att 5410 Förbrukningsinventarier är ett bra alternativ? Vad säger ni andra? |
|||
Offertförmedling sajt
[attachment=33]1917075996.jpg[/attachment] Kategori: Till salu |
|||
Investerare i riktigt bra projekt.
Hej!
Kategori:
Finansiering, Riskkapital och Bidrag
|
|||
Driver byggfirma. har funderingar
jag driver en liten byggfirma och har gjort så i ungefär ett år. Nu börjar en del frågor dyka upp. Kategori: Allmänt |
|||
Adress och skatteavdragJag hade eget klinikrum på en adress 1 dag per vecka, var anställd på en annan 4 dagar och har kontor hemma. Nu kör jag eget 1 dag i veckan där jag är anställd övriga 4 och har kontoret kvar hemma. Bör min egen firmas adress vara hemma för maximala avdrag? |
|||
Har du en affärsidé som du starkt tror på?
Har du någon affärsidé som du starkt tror på? Då är jag intresserad av att lyssna. Jag söker inte enbart idén utan det är viktigt att du har en viss kompetens inom området. Själv har jag ekonomisk kompetens med inriktning på internationellt företagande. Kategori: Affärsidéer |
|||
Söker problem som behöver lösningar!
Jag är på jakt efter problem. Speciellt är jag ute efter flaskhalsar och mindre men vardagliga problem som uppstår på företag som försämrar effektiviteten hos anställda, chefer osv. Det behöver vara problem som kan lösas med mjukvara och helst små och väldefinierade problem som är vanligt förekommande. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bra sidor att göra reklam på?
Kan någon tipsa om webbsidor som är bra att marknadsföra sitt bolag på? Jag erbjuder tjänster inom IT/sökmotoroptimering. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
fråga angående skatt och moms
Jag har precis startat företag. Har lite frågor om skatten. |
|||
Säljbrev! Behöver hjälp!
Skulle behöva hjälp med ett säljbrev till min webbsida. Räknar med att de som hittar dit är ute efter det jag säljer och är alltså en potentiell kund som ska fångas in. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Bokföra förseningsavgift mm
Tänkte bara fråga här hur ett ärende som har gått till kronofogden ska bokföras. Vilka konton etc. |
|||