Senaste inläggen
Ska sälja hemsida, företag vill ha faktura
Tja! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Skatt på lagerJag har drivit en enskild firma i snart ett år. Har lånat pengar och byggt upp ett rejält lager med lånade pengar. Skall jag behöva skatta för lagret? Det är ju inte en vinst utan egen insättning. Hur skall jag deklarera detta? |
|||
Får kassan vara minus i bokföringen under året?
Hej, |
|||
Hitta lokala tillverkare av en produkt..
Hejsan!
Kategori:
Inköp
|
|||
Importera kopior av kläder och sälja i webbutik
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Marknadsför dig gratis på FacebookMånga glömmer att man kan marknadsföra sig gratis på facebook. Dela ditt visitkort på http://www.facebook.com/pages/Visitkort/196020653799639 och berätta vad du säljer Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Vilket pris för 100% kontakt med konsument?
Hej, jag skulle höra med er om ni har någon erfarenhet av vad exempelvis större företag som McDonald´s är villiga att betala för att till nästan 100% nå ut med sitt budskap till konsument? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
annonssäljare till nättidning
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Referenskunder sökes för hemsida / design /ehandel
Vi behöver fler referenskunder till våran webbyrå, så har du precis startat eget eller behöver en ny hemsida hjälper vi dig till ett oerhört rabatterat pris! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Resekudde
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Avstäming mot bankkonto, ett måste?
Finns det någon regel som säger att man måste stämma av bankkontot mot bokföringen varje månad i en enskild firma resp aktiebolag? Eller är detta bara för att underlätta och för egen kontroll? |
|||
Hur i #&@xxx# tar man betalt som konsult???
Började som konsult för någon månad sedan och det går bra. Jag har ett fast uppdrag där jag får hyggligt betalt, men nu kommer det in nya förfrågningar och det har gjort mig otroligt förvirrad. Kategori: Allmänt |
|||
Frågor om bildande av Aktiebolag
Hej! |
|||
Bokföring av månadsförsäljning
Hej! |
|||
Starta e-butik för dator modding
Hejsan! Kategori: E-handel |
|||
Nya kunder
Hej, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Hjälp, UFföretagsnamn!Hej! Vi är fyra stycken som ska starta ett UFföretag där vi ska sälja läderarmband. Vi vill ha tips på passande namn, hjälp! :bravo Kategori: Feedback |
|||
Några snabba frågor: Import
Jag har importerat produkter från china över dhgate. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Spara förlust i EF
Hej! |
|||
Säljföretag som jobbar på ackord?
Detta låter kanske som en knäpp fråga men jag undrar om det finns säljföretag/säljare som endast jobbar på ackord. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||