Senaste inläggen
Aktiebolag med bifirmor ?
Hej Hej! 🙂 Kategori: Allmänt |
|||
Hur bokförs inköp av surfplatta?Japp, frågan är enkel. Misstänker att 5410 Förbrukningsinventarier är ett bra alternativ? Vad säger ni andra? |
|||
Offertförmedling sajt
[attachment=33]1917075996.jpg[/attachment] Kategori: Till salu |
|||
Investerare i riktigt bra projekt.
Hej!
Kategori:
Finansiering, Riskkapital och Bidrag
|
|||
Driver byggfirma. har funderingar
jag driver en liten byggfirma och har gjort så i ungefär ett år. Nu börjar en del frågor dyka upp. Kategori: Allmänt |
|||
Adress och skatteavdragJag hade eget klinikrum på en adress 1 dag per vecka, var anställd på en annan 4 dagar och har kontor hemma. Nu kör jag eget 1 dag i veckan där jag är anställd övriga 4 och har kontoret kvar hemma. Bör min egen firmas adress vara hemma för maximala avdrag? |
|||
Har du en affärsidé som du starkt tror på?
Har du någon affärsidé som du starkt tror på? Då är jag intresserad av att lyssna. Jag söker inte enbart idén utan det är viktigt att du har en viss kompetens inom området. Själv har jag ekonomisk kompetens med inriktning på internationellt företagande. Kategori: Affärsidéer |
|||
Söker problem som behöver lösningar!
Jag är på jakt efter problem. Speciellt är jag ute efter flaskhalsar och mindre men vardagliga problem som uppstår på företag som försämrar effektiviteten hos anställda, chefer osv. Det behöver vara problem som kan lösas med mjukvara och helst små och väldefinierade problem som är vanligt förekommande. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bra sidor att göra reklam på?
Kan någon tipsa om webbsidor som är bra att marknadsföra sitt bolag på? Jag erbjuder tjänster inom IT/sökmotoroptimering. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
fråga angående skatt och moms
Jag har precis startat företag. Har lite frågor om skatten. |
|||
Säljbrev! Behöver hjälp!
Skulle behöva hjälp med ett säljbrev till min webbsida. Räknar med att de som hittar dit är ute efter det jag säljer och är alltså en potentiell kund som ska fångas in. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Bokföra förseningsavgift mm
Tänkte bara fråga här hur ett ärende som har gått till kronofogden ska bokföras. Vilka konton etc. |
|||
Ta betalt?
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
bokföring tjänstebil nettolöneavdrag, ingen lön
Hej, har skaffat tjänstebil i mitt ab, men tar inte ut någon lön. |
|||
Skydda mig mot konkurrenter och sabotage?
Vill gärna få svar på hur jag kan skydda mig. |
|||
Inköp av böcker från USA ( Amazon.com)
hej, |
|||
Prestationsmarknadsföring, få betalt per kund?
Jag hade tänkt att börja samarbeta med en webutvecklare då jag vet att jag kan få kunder till detta ändamål. Jag har nu börjat fundera lite på hur det skulle gå till i praktiken. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Tips på företagsnamn
Två män i sluttampen av en idrottsvetenskaplig utbildning och med ett brinnande intresse för gruppdynamik, teambuilding och äventyrsevents behöver lite inputs på företagsnamn. Vi vill förmedla en känsla av mystik och upplevelse som för tankarna till äventyr! Kategori: Feedback |
|||
Investera 1.000.000kr...! I vad...?
Har tänkt investera i min framtid...! Jag har ett skitjobb som jag inte trivs med och vill göra något annat som kan ge mig en bättre inkmst, öppna eget! Kategori: Allmänt |
|||
Finasiering i uppstarten. Sälja presentkort?
Lite om läget först: Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||