Senaste inläggen
UF Företag!
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Betalning till bankgiro
Hej |
|||
Kompanjon/säljare sökes
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Styrelse i enskild firmaHur sätter man upp en styrelse i en enskild firma? Hur många personer måste ingå? Får de personer man sätter i styrelsen något inflytande i företaget? Kategori: Allmänt |
|||
Hjälp mig med detta.
Hej alla! |
|||
Nnummer på räntefakturorJag undrar om man inte kan ha samma fakturanummer + R 1 på första, R 2 på andra etc på räntefakturan som på fakturerar räntan på för att lättare själv kunna hålla isär???? |
|||
350,000 företags epostadresser350,000 epostadresser säljes (i Excel dokument) redo att användas för massutskick och dylikt. Kategori: Till salu |
|||
Jag behöver hjälp! Vill hitta konkurs/restpartier!
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Överföra vinst från EF till AB?
Funderar på att starta AB i år. Skulle vilja föra över en del av årets vinst till det ABet, går det? |
|||
Önskar feedback på Hittaupplevelse.se med bloggÖnskar lite synpunkter på Hittaupplevelse.se och bloggen Hittaupplevelse.se - Bloggen Kategori: Feedback |
|||
Önskar feedback på Listitsweden.seÖnskar feedback på ListItSweden.se som ska förmedla svenska turistmål.. Kategori: Feedback |
|||
Önskar feedback på HittaPrylarna.seÖnskar lite synpunkter på min nystartade Köp & Sälj sajt; HittaPrylarna.se Kategori: Feedback |
|||
Partner som kan sälja
🙁 Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Vill veta vad DU tycker
🙂 Jag kolla just nu upp vad folk behöver för att mitt nya projekt skall fungera. Intresserad av vad du tycker. Kan du fylla i ett frågeformulär (du kan vara anonym om du vill)? Kolla in http://dragonstarpro.co.uk/FormPages/DSPEnk11.htm Kategori: Affärsidéer |
|||
Tänker jag rätt?
Hej alla! Kategori: Affärsidéer |
|||
Eget AB, friskvård samt utbildning
Hej, |
|||
GuldförsäljningHar funderat lite över vart alla dessa guldföretag som poppat upp på sistone säljer sitt guld? tex smsguld, 365guld.se etc. Till vem kan de sälja till? De som köper för dem måste betala ett högre pris än det de betalar sina kunder. Kategori: Inköp |
|||
Bokföringstips för små- och medelstora företag.
Här finns massa tips om bokföring, bokslut och deklaration för dig som är små- och medelstora företag. |
|||
Bokföringsprogram till HandelsbolagVilket bokföringsprogram föredrar ni till ett Handelsbolag? Har själv tänkt mig VISMA Administration 200 (500 och uppåt behövs inte i vårt fall) men det har kanske sina nackdelar? |
|||
Vad kostar att bygga webbsida?
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||