Senaste inläggen
Moms på artistuppträdanden?Någon som kan upplysa mig om vad som gäller vid artistuppträdanden. Om jag som artist har enskild firma, momsregistrerad. Får jag lägga på moms för mina sånguppträdanden? jag ska uppträda på nattklubbar. Är utrusting och dylikt som jag använder vid mina uppträdanden avdragsgillt? Tacksam för svar. |
|||
F-skattesedel när man måste skjuta upp företaget några månader
Hej! |
|||
Bokföring av kamera och gymkort
Jag har försökt mig på att bokföra för första gången och tänkte kolla ifall det har blivit rätt, har gjort på följande sätt: |
|||
servicefinder.seÄr servicefinder.se en seriös tjänst? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Hur bokföra såld firmabil
Hej har egen firma och köpte in firmabil 2009 |
|||
Starta telemarketingföretag
Jag har tänkt att starta ett telemarketingbolag. Kategori: Affärsidéer |
|||
Tacksam för lite feedback
Hej allihopa! Kategori: Feedback |
|||
Första fakturan, hjälp!
Hej! |
|||
Affärsåret 2012 - en ny övning varje dag
I december bestämde jag mig för att döpa 2012 till Affärsåret - året med fokus på affärer, helt enkelt. Då jag själv brinner för företagande och kommer att starta utbildning inom kulturföretagande i år tänkte jag att jag kunde dela med mig av mitt affärsår till andra. Kategori: Allmänt |
|||
Vår hemsida.
Skulle vilja ha feedback på vår hemsida. Tips på vad vi kan göra mer för att få den så bra som möjligt:mrgreen: Kategori: Feedback |
|||
Inköpt av maskin med privatkortet hur bokför man det.
Hej!! |
|||
Utlandstraktamente, hur fungerar det?
Har jobbat som konsult under över 7 månader utomlands och undrar hur det funkar med utlandstraktamenten. Jag vet min kostnadsersättning per dag men hörde att den sjunker efter ett visst antal månader. |
|||
Vinst i enskild firma.
Jag startade min enskilda firma under våren 2011 och ska nu göra ett bokslut om jag har förstått det hela rätt. |
|||
Årsskifte - fordringar och skulder
Hej, |
|||
Bokföra glömda kvitton
Hej, |
|||
Feedback på Simulo.se
Hej! Kategori: Feedback |
|||
Korrigera felaktig insättning i bokföringen?
Hej. |
|||
Bokföra försäljning på Clickbank etc.
Hejsan, |
|||
Söker telemarketingbolag för B2B-sälj
Mitt företag (vanligt svenskt aktiebolag med flera år på nacken) har ett nytt verksamhetsområde och här behövs säljare som ska ringa och göra sälj till företag i hela landet, så underlaget är stort. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Etablerat Säljbolag söker uppdrag
Vi är ett väletablerat säljbolag med vår egen produkt men vi vill nu utöka med en återförsäljarprodukt. Har tidigare erfarenhet av försäljning av telekom, el, annons, försäkringar och böcker m.m. Kategori: Söker/eftersöker |
|||