Senaste inläggen
Starta eget, driva hemifrån, tips?
Hej Kategori: Affärsidéer |
|||
Rekommendation av företag som kan sälja in företagsutbildningar
Har nyligen startat ett företag som säljer utbildningar till företag och föreningar. Jag skulle vilja ha hjälp med att sälja in utbildningar. Är det någon som vet något bra företag som säljer sådana tjänster? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Företag som hjärn-jympa
Vad tror ni om detta? Vid sidan av en fast tjänst. Kategori: Affärsidéer |
|||
Hjälp med övergripande tolkning av AB´s ekonomi inför ev köp
Är nyfiken på att ev köpa ett AB som nu finns till salu, har hittat siffror för en första tolkning av det ekonomiska innan jag verkligen synar det i sömmarna, |
|||
Köpa företag med dåligt rykte eller starta nytt?
Jag har hittat ett företag som är till salu som jag är nyfiken på. Kategori: Allmänt |
|||
Handelsbolag vs Enskild firma
Jag håller på att starta ett bolag på hobbynivå men vet inte riktigt vilken bolagsform jag ska välja |
|||
Vilka steg och i vilken ordning?
Jag har funderingar på att starta webb-shop som så många andra men jag vet inte i vilken ordning/vilka steg som krävs för att komma i gång.... Kategori: E-handel |
|||
Kopior
Hej Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Legoarbete.....??
Hej. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Välja index
Hej! |
|||
Parti Scarfar
Vi ska renodla verksamheten och säljer därmed ett mindre parti scarfar. Kategori: Till salu |
|||
Kund som vill inte betala..
Hejsan! Kategori: Allmänt |
|||
Lunch i samband med utbildning?
Jag säljer kurser där lunch ingår i priset. Lunch bokar jag på en restaurang. Hur bokförs detta? Kto 4600? eller är det representation kto 6071/6072? |
|||
Hur bokför jag affiliateinkomster?
Jag ska precis startat en EF och ska syssla med affiliatemarknadsföring. Jag får alltså provision för de besökare som går via min sida till en annan sida och handlar prylar, resor etc etc. |
|||
Anställning vs. firma?Jag kommer få ett jobb som innebär att jag som anställd får 1500 kr i månaden, brutto. Ca 1000 netto. Alternativet är att jag tar jobbet genom min enskilda firma. Hur mycket måste jag ta betalt för att det ska bli mer ekonomiskt fördelaktigt? Moms skatter och egenavgifter ska betalas och jag vill då ha mer än 1000 kr kvar netto. Jag förstår att det... |
|||
129.000 företag emails adresser i England Spanien
Hej Kategori: Till salu |
|||
Sökes: Leverantör/tillverkare av tröjor/sweatshirts med tryck?
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Houses to sale
I have been given a massive opportunity to sell fantastic detached Kategori: Till salu |
|||
Dax att avskaffa handelsbolagen?
Varför inte ta och avveckla möjligheten att starta och driva handelsbolag? Kategori: Nyheter |
|||
Köpa in mindre kvantitet av färgglada strumpor- (UF-Företag)
Som rubriken antyder är vi på jakt efter en leverantör av färgglada strumpor. Vi är ett UF-företag. Dvs. vi deltar i organisationen Ung företagssamhet. vi söker tillverkare så nära sverige som möjligt som kan hantera mindre kvantiteter av beställningar.Möjlighet till specialbeställningar är även uppskattat. Kategori: Inköp |
|||