Senaste inläggen
Vinst i enskild firma.
Jag startade min enskilda firma under våren 2011 och ska nu göra ett bokslut om jag har förstått det hela rätt. |
|||
Årsskifte - fordringar och skulder
Hej, |
|||
Bokföra glömda kvitton
Hej, |
|||
Feedback på Simulo.se
Hej! Kategori: Feedback |
|||
Korrigera felaktig insättning i bokföringen?
Hej. |
|||
Bokföra försäljning på Clickbank etc.
Hejsan, |
|||
Söker telemarketingbolag för B2B-sälj
Mitt företag (vanligt svenskt aktiebolag med flera år på nacken) har ett nytt verksamhetsområde och här behövs säljare som ska ringa och göra sälj till företag i hela landet, så underlaget är stort. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Etablerat Säljbolag söker uppdrag
Vi är ett väletablerat säljbolag med vår egen produkt men vi vill nu utöka med en återförsäljarprodukt. Har tidigare erfarenhet av försäljning av telekom, el, annons, försäkringar och böcker m.m. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Billeasing, vad är korrekt?
Hej, |
|||
Redovisningsperiod för moms??
Ditt beskattningsunderlag överstiger inte 1 miljon kronor per år. Kategori: Allmänt |
|||
Starta företag: Omsättning per år ??
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Privatkonto istället för företagskonto.
Jag undra om man kan ha två privatkonton (bankkonton), där ett är för ens privata ekonomi och ett är för ens företags ekonomi, istället för ha ett vanligt företagskonto (bankens benämning)? Kategori: Allmänt |
|||
Enkätundersökning Budget
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
När måste Proforma invoice bokföras?
Hej. |
|||
Köpa in solfilm från USA, säljer som företag i sverige
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Webbutveckling Företag Uppstart
Ska starta ett företag som tillverkar snygga, stabila, skräddarsydda webbsidor SNABBT, helt baserade på ett omständigt CMS system som mitt team utvecklat. Kategori: Feedback |
|||
Hur ta kontakt med återförsäljare?
Hej Kategori: Allmänt |
|||
Reklam på varuavskiljare?
Det är ett par företag som har ringt mig och försökt få mitt företag vara synlig på varuavskiljare i butikerna här mitt företag finns. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
starta AB -brutet räkenskapsår - när kan utdelning utbetalas?
Tänkte starta AB nu innan årsskiftet och börja som konsult under nästa år. Har kollat en del men vill kolla några saker med er |
|||
En dag för dig som skall starta eget klädmärke
Har drivit en fabrik som tillverkar kläder i 5 år i Indien. Kategori: Affärsidéer |
|||