Senaste inläggen
Söker telefonsäljare/ för försäljning av Gokart events
Vi driver en gokart-bana i Stockholm och nu Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hjälp med undersökning och chans att vinna fina priser!
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Tyck om hemsida
Kategori: Feedback |
|||
Hur bokför man inköp av larmutrustning?
Hej,hur bokför jag köpet av larm utrustningen som har kostat mellan 20000-22000 inkl. moms(har inte fakturan framför mig just nu)? |
|||
Momsbeskattning vid EU införsel/inköp
Hej på er |
|||
Importera, posten deklarerar? fråga
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Frågor kring Kompanjonavtal till AB
Hej, |
|||
Ny startat TM företag- S.M.A.S.H
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hur bokföra faktura från förening som saknar moms?
Hej! 🙂 |
|||
Generalagenter och distributörerVad är det för skillnad på generalagenter och distributörer? Vilka ska man köpa från om man säljer varor som tas in i landet för att få bästa pris? Kategori: Allmänt |
|||
Räkna ut skatt enskild firma
Förra året hittade jag ett bra verktyg där man kunde räkna ut sin skatt i enskild firma. Det verkar inte finnas längre... |
|||
Förenklat årsbokslut - Förskott till leverantör
1. Förskott till leverantörer ska tas upp som en Övrig fordran i det Förenklade årsbokslutet om de överstiger 5000 kr. Är det per faktura som gränsen på 5000 kr avser eller slår man ihop alla förskott till olika leverantörer? |
|||
Mediaupdate - är det nåt att ha?
Jag får påringningar från Mediaupdate som vill sälja "redaktionella annonser" på Aftonbladets hemsida. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Konto för Repaavgifter / analyskostnader
Vilket konto använder ni för kostnadsföring av repa-avgifter. Behöver även tips på konton för analysavgifter och förbrukningsmatrial till företagets analyslabb. Vill inte använda 5460. |
|||
SNI kod räcker det med en eller måste man registrera alla?
Hej!! |
|||
Feedback till Googleandroid.se
Hej,
Kategori:
Feedback
|
|||
Moms på artistuppträdanden?Någon som kan upplysa mig om vad som gäller vid artistuppträdanden. Om jag som artist har enskild firma, momsregistrerad. Får jag lägga på moms för mina sånguppträdanden? jag ska uppträda på nattklubbar. Är utrusting och dylikt som jag använder vid mina uppträdanden avdragsgillt? Tacksam för svar. |
|||
F-skattesedel när man måste skjuta upp företaget några månader
Hej! |
|||
Bokföring av kamera och gymkort
Jag har försökt mig på att bokföra för första gången och tänkte kolla ifall det har blivit rätt, har gjort på följande sätt: |
|||
servicefinder.seÄr servicefinder.se en seriös tjänst? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||