Senaste inläggen
Säljare med fskatt
Första inlägget på forumet efter många timmars läsning... 🙂 Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Förskottsbetalning
Vore bra att höra lite tankar om det här: |
|||
Hur kontera
har enskild firma |
|||
Nya lagar för företagare 2012
Ett antal nya lagar trädde i kraft 1 januari 2012. Här är en kort genomgång av några av de viktigaste för dig och företaget. Kategori: Nyheter |
|||
Säljare med F-skattsedel sökes
Säljare med F-skattsedel sökes. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Vinstdrivande dejtingsidor - Intresserad?
Hej, Kategori: Affärsidéer |
|||
smygstarta en liten, enkel e-butik, tips?
När jag började tillverka Kandi (smycken och accessoarer gjorda av 6x9mm stora plastpärlor, s.k. pony beads trädda på elastisk tråd) upptäckte jag vilket galet skralt utbud av material det finns i Sverige. Kategori: E-handel |
|||
Företagsnamn - finns redan liknande namn med samma tjänster
Hejsan alla företagare och övriga. Kategori: Feedback |
|||
Bokföring av kamera i visma enskild firmaJag undrar hur jag bokför en kamera för 2000 kr som är inköpt från mitt privata kontokort? |
|||
Prissättning mot företag
Jag har drivit en städfirma nu i några månader och det börjar komma jobb lite då och då ifrån privatpersoner. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Saknar en faktura i bokföringen
Hej! |
|||
Säljuppdrag?
Hejsan! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Sy upp i BaltikumDags att ta mitt företag till nästa nivå och sy upp mina textilvaror i större skala. Har efter tips siktat in mig på Lettland i första hand, och tar tacksamt emot tips, erfarenheter och reda ekonomiska fakta om allt som ingår i affären! Maila lexeldesign@gmail.com, PMa eller svara här, all input är lika välkommen! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Telemarketing uppdrag finnes - Söker duktig mötesbokare/säljare
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
dator gammal skrotad tillgång som finns kvar som tillgång
hej år 2007 köptes en dator in till egna firman |
|||
Är Ltd och svensk fillial rätt för mej?
Hej! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Ta reda på hur användarvänlig din webshop är
Hej! Kategori: E-handel |
|||
Borde jag byta revisionsbyrå?
Hej, sitter och "eldar upp mig" över vad jag tycker är dålig service. Driver eget AB sedan ett år och håller nu på med första årsbokslutet. Brutet räkenskapsår, 31/8. |
|||
Låt säga att Du vill ha en hemsida. Vad hade...
Hej! Kategori: Off Topic |
|||
Expansionsfond
har enskild firma |
|||