Prenumerera
Ekonomi
Fastigheter
Hej |
|||
Sälja SPCS
Hej, |
|||
Lager - bokföring - moms
Hejsan! |
|||
Rörande fakturering & tradera.
Hejsan! |
|||
Starta AB
Hej! |
|||
Bokslutsmetod eller faktureringsmetod.
Bortsett från skillnaderna, vad är erfarna råd om när respektive metod bäst? I vilka olika fall och eventuella för- och nackdelar. |
|||
Bokföra frakt
Hej! |
|||
Kostnader fel bokfördaJag har av okunskap tagit upp kostnader som jag haft för inköp av utrustning till min EF innan företaget startades. Som jag har förstått kan jag inte... |
|||
Dator vid avregistrering
HEJSAN! |
|||
Avregistrering av handelsbolag
Hej, |
|||
Personalresa
Hej! |
|||
BilfrågaJag har en enskild firma där jag kör en hel del med min privata bil och tar ut körersättning. Nu tycker jag att jag kör mest i tjänsten och väldigt li... |
|||
bokförings/faktureringsprogramLetar efter ett program till vårt (lilla) företag. Det ska helst vara billigt, men framförallt enkelt att använda (för folk som aldrig bokfört och int... Kategori: Inköp |
|||
SkattenNär man ska räkna ut vad man ska betala till skatteverket i skatt, ska man då beräkna avdrag som milavdrag och räntefördelning, sådana som är direkta... |
|||
Virus program
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Påminnelseavgift
Har nu råkat ut för min första kund som är lite väl sen med betalningen. |
|||
Starta eget bidragNån som vet? jag har starta eget bidrag tom den 18 dec, sen då? ringt o frågat om förlängning men de finns 2 krav som de kan gå med på ,tillstånd alt... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Lägga ner verksamheten.
HEJSAN! |
|||
F-Skatt. Hur lång tid tar en sådan efter att skatteverkethar fått in f-skatt ansökan |
|||
BARNAFFÄR - hur stort lager?
Hur mycket varor ska man ta in då man öppnar en barnaffär? Kan ngn med erf. uppskatta kostnaden för inköp av ett lager till en affär på ca 100 m2... |
|||