Prenumerera Ekonomi
Varuprover?Har beställt hem varuprover som inte ska säljs, hur bokförs dessa? |
|||
grundläggande skatteinfo för enskild firmJag är ny på företagandeområdet och skulle behöva lite hjälp med några grundläggande frågor. Jag kan även tillägga att jag kommer anlita en revisor me... |
|||
Vad kostar det att låna pengar
Håller på för fullt med vår affärsplan. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Privat garage
Hej! |
|||
Moms osv.
Hej. |
|||
Fastigheter
Hej |
|||
Sälja SPCS
Hej, |
|||
Lager - bokföring - moms
Hejsan! |
|||
Rörande fakturering & tradera.
Hejsan! |
|||
Starta AB
Hej! |
|||
Bokslutsmetod eller faktureringsmetod.
Bortsett från skillnaderna, vad är erfarna råd om när respektive metod bäst? I vilka olika fall och eventuella för- och nackdelar. |
|||
Bokföra frakt
Hej! |
|||
Kostnader fel bokfördaJag har av okunskap tagit upp kostnader som jag haft för inköp av utrustning till min EF innan företaget startades. Som jag har förstått kan jag inte... |
|||
Dator vid avregistrering
HEJSAN! |
|||
Avregistrering av handelsbolag
Hej, |
|||
Personalresa
Hej! |
|||
BilfrågaJag har en enskild firma där jag kör en hel del med min privata bil och tar ut körersättning. Nu tycker jag att jag kör mest i tjänsten och väldigt li... |
|||
bokförings/faktureringsprogramLetar efter ett program till vårt (lilla) företag. Det ska helst vara billigt, men framförallt enkelt att använda (för folk som aldrig bokfört och int... Kategori: Inköp |
|||
SkattenNär man ska räkna ut vad man ska betala till skatteverket i skatt, ska man då beräkna avdrag som milavdrag och räntefördelning, sådana som är direkta... |
|||
Virus program
Hej! Kategori: Inköp |
|||