Prenumerera Ekonomi
Bokföra emballaget!
Hejsan! Jag har tidigare ej tagit ut någon avgift för emballage, men jag har börjat göra det nu nyligt. |
|||
Aktiekapital på räntekonto?Jag undrar om det är någon här som vet om man kan placera hela eller delar av sitt aktiekapital på ett placeringskonto med ränta och fria uttag? Känns... |
|||
Bokföring, andra året
Hejsan |
|||
Skattefri bilersättning
Den skattefria bilersättningen är väl 18 kr nu om jag inte minns helt fel. |
|||
Ordna upp i bokförningen: Eget Uttag / Egna skatter
HEJ! |
|||
Avskrivning
Hej! |
|||
Revisionskostnader
Hej, |
|||
Aktiebolag,handelsbolag
Vad är skillnaden mellan ett aktiebolag och en enskild handelsbolag? |
|||
AvskrivningJag har en enskildfirma där jag bokför med hjälp av kxlredovisning http://kentexcel.com/kxlRedovisning.htm Jag har bara gjort inköp som legat under 50... |
|||
Köpa mobiltelefon
Har en liten fundering. |
|||
Sjukfrånvaro i procent
Hej! |
|||
Medelantal anställda
Hej! |
|||
Bokföring av faktura
Hejsan. |
|||
Frimärken egen insättning
Köpte 10 frimärken + några kuvert med mitt privata kort innan jag fått kortet till mitt företagskonto. Sparade givetvis kvitto på detta. |
|||
Platt-TV avdragsgill?Jag har enskild firma och jobbar som mediekonsult och fotograf. Nu har jag tänkt köpa dator och visningsutrustning och har stött på ett frågetecken. Ä... |
|||
Ta över kiosk. behöver hjälpHej.. jag är intresserad utav att ta över en Kiosk/tobak med Atg.. jag är lite osäker på bokföring och sånt så jag behöver lite hjälp.. jag är osäker... |
|||
BokföringskursJag har anmät mig till en bokföringskurs! Men deb börjar inte förrens om två veckor. Så jag frågar väl er igen. Bil ersättning skatte fri hur bokför j... |
|||
bok momsTänk om man vore bokföringskung! Jag håller på att lär mig att bokföra på datorn, där är det ju så att lagt kort ligger när man tex har bokfört en tra... |
|||
SPCS utskrift
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Inköp av varor från utlandet
Hej! |
|||