Prenumerera Ekonomi
2 frågor, skatte inbet och inköp på annat konto
Hej! |
|||
Deklaration för enskild firma utan intäkter
Hej allihopa, |
|||
Egen firma - var hittar jag orgnr? (snabbt - om det går!!)
Jag behöver org nr (pers nr) för en egen firma ... var hittar jag det någonstans?! |
|||
Nolla redovisat resultat
Hej! |
|||
Vinst enskild firma, vilken fond sätta av om någon?
Hej, |
|||
bokslut
Hej, |
|||
Fotboll ab
Hej! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Hur bokför jag butiksförsäljning?
Jag undrar hur man bör bokföra butiksförsäljning. Det handlar om både kontant- och kortförsäljning. |
|||
50.000lån, max 200.000:- per person. Hela projektets inlåning 400.000:- Vid fullteckning kan man stå som reserv. mer info om du sänder mig ett E-mail om du... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Hur löser man detta!
Har för vana att alltid när jag får en inbetalning från kund till paypalkonto, att flytta pengarna direkt till företagetskonto, |
|||
Rätt bokföringsprogram ...
Hej, |
|||
Logimoms vid arrangemang
Hej |
|||
Konton vid köp från EUOm man köper varor från annat EU-land brukar det enligt alla rekomendationer bokföras på ett konto "Varuinköp från EU" exempelvis 4505. Det känns dock... |
|||
Direktavskrivning på ett halvt basbeloppHar läst lite här och var att det föreslås bli så att (alla) företag från och med i år får göra direktavskrivningar för inventarier som kostar... |
|||
varuinköp/varulager
Hej 🙂 |
|||
Behöver hjälp! Några frågor ang. kontantmetoden
Hej! |
|||
Hur lösa bruten nummerserie?
Jag har börjat fakturera men gjorde ett dumt nybörjarmisstag. |
|||
Föräldrapenning och löneutbetalningar
Nu har jag räknat så jag har röda hjärnceller istället för grå! |
|||
Hur bokföra delutbetalning av lön?Jag har gjort lönekörning i löneprogramet, men när lönerna skulle betalas tog jag inte ut full lön på mig utan bara en del. Resten har jag tagit ut li... |
|||
Hushållsnära tjänster som förmån?
Hallå alla, |
|||