Prenumerera Ekonomi
Moms
Jösses vad momsfrågor som dyker upp! Wink |
|||
Faktureringsmetoden och redovisningfirma - rent praktiskt
Hej. |
|||
Korrigering av upplupna kostnader...
Hej, |
|||
Skattedeklaration panik?
Har en enskild firma (startat Okt 08) med F-skatt, skattedeklaration var tredje månad, bokslutsmetoden, inga anställda. |
|||
Hitta agenter till IT-Produkter
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Fel i inlämnad deklarationenHar till mitt förtret upptäckt ett fel i företagets deklaration som redan är inskickad till Skattemyndigheten. Förstår jag informationen rätt på Skatt... |
|||
Uppskov på deklarationen
Min revisionsbyrå hade begärt uppskov på min deklaration, när jag ringde idag och kollade hur det gick med min deklaration. |
|||
Bokslut i sista sekundHej, jag behöver er hjälp för jag har kört fast. Min tanke har varit att ta hjälp att göra bokslut och deklaration men plötsligt var det försent så n... |
|||
Inkomstskatt?
Hej, |
|||
Bokföra utg. moms vid EU-handel med Privatperson
Halloj! |
|||
(Brådis) Dekaration av nedlagt bolag (HB)
Hej, |
|||
Ska jag bokföra Prel.skatten eller inte?
Har läst i övriga trådar om betalning av egen Prel.skatt i enskild firma. |
|||
Hur bokför man en inkomst från utlandet?
Vid köp av en utlandstjänst (utanför EU) bokför jag den så här: |
|||
byggmoms
Hei, |
|||
Justering av Ingående balans?Jag har gjort samma misstag som LLFF i tråden "Att bokföra privat allkonto", och använt ett allkonto för min enskilda firma, med besvärlig bokföring s... |
|||
Deklarations frågor (E.F), SKV svarar ej, provar här! ..Hej! deklarerar min enskild firma för första gången och har lite frågor. Har mailat skatteverket men troligvis har dem högtryck för inget svar har kom... |
|||
Bokföra ett MINUSresultat
Hej |
|||
Swedbank, häxjakt eller sanning?
Man läser hela tiden om att Swedbank kommer att krascha, att kunderna kommer att få betala och allt möjligt. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Räkenskapsschema Handelsbolag
Hej! |
|||
Inkomstdeklaration, HBGanska dum fråga... Jag brukar alltid deklarera via internet, vilket tydligen inte går med ett handelsbolag. Är det bara att skicka den via brev till... |
|||