Prenumerera
Ekonomi
import, vem står för kostnaden för försäkring?
Hej, Kategori: Inköp |
|||
Milersättning etc i AB
Hej. |
|||
Tömning av 1229?Ska konto 1229 (Årets avskrivning maskinger och inventarier) tömmas mot 1220 (Maskiner och inventarier) vid räkenskapsårets början? Detta känns mest r... |
|||
moms på rabatt?
Har kommit fram till ett litet problem som någon kanske kan svara på.. |
|||
Överföring av företagets pengar till privatkontoHar fått svar! TACK! |
|||
kreditkort
Hej igen, har en ny fråga :mrgreen: |
|||
Hjälp - Inkasso & KronofogdeHej, jag har idag åtagit mig att hjälpa en vän att sköta dennes bokföring då han hamnat på sjukhus och varit där en längre tid. Det har inneburit att... |
|||
faktureringsmetoden
Hej, |
|||
Programvara & Dator
Jag planerar att starta ett företag där det krävs att man använder Kategori: Inköp |
|||
Bokföring av inköp från England
Hej, |
|||
Förflyttning från varulager till inventerie?
Hej, |
|||
Låna på Almi?Jag antar att man inte får mickrolån på almi när man har en betalninganmärkningar men om man startar ett ltd istället och söker ett företagslån. Är de... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Förvunnen redovisningskonsultVad gör man när ens redovisningskonsult "försvinner"? Dvs inte svarar på telefon eller mail. Årsbokslutet måste in och hon är som bortblåst... >🙁 Oe... |
|||
Förlängt räkenskapsår vid ombildningHar nyligen ombildat min enskilda firma till handelsbolag. Kan jag förlänga räkenskapsåret så att jag slipper att göra årsredovisning för ett par måna... |
|||
Bokföring av provisionJag skulle vilja veta hur jag skall bokföra provision. Det är så att jag skall betala ut provision på 7 % till de anställda av de total som de drar in... |
|||
Bokföring av resultat med icke avdragsgilla kostnaderFörra årets resultat (enskild firma) påverkas av en icke avdragsgill post på låt oss säga 1000 kr för att få jämna siffor att räkna med. Låt oss säga... |
|||
Bil i enskild firma
Hej. |
|||
bokföring "lösa" avtal / paypal
Hej |
|||
Köp från privatperson i utlandet
Hur bokför jag ett köp av en vara från en person i utlandet? |
|||
Hur bokför man sista inbetalningen för skatten 2008
Hur bokför man sista inbetalningen för skatten 2008 som sker under 2009 så den belastar 2008? |
|||