Prenumerera Ekonomi
Vilka bidrag finns att söka?
Hejsan! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Nystartad AB
Hej |
|||
Krav på bokföringsprogramÄr det någon som vet vilka krav som måste uppfyllas i ett bokföringsprogram (faktura/order/offert/avtal/reskontror/bokföring)? Myndigheter, certifieri... |
|||
Bokföring när jag säljer på kommision
Jag köper in varor från ett land utanför EU från en privatperson och säljer de sedan via kommission på ett annat företags webbplats. |
|||
omvänd skattskyldighet
Hello! |
|||
Bokföra biljettförsäljning, hur?Kommer inom en snar framtid starta upp ett företag som delvis kommer att jobba med biljettförsäljning. Vi kommer att sälja biljetterna direkt till kun... |
|||
revisionsbyrå i Lettland
Hej! |
|||
betalning till vem?
Hej hej, |
|||
Bokföring av försäljning inventarie, momsproblem
Hej, jag få inte momsen att stämma när jag bokför försäljningen av inventarier. |
|||
Periodiserings samt Expansionsfond
Hej |
|||
nolla mot eget kapital
Hej, jag har förstått att jag som sista åtgärd eller första på året ska nolla konton 2012,2013,2018,2019 mot 2010. Jag förstår bara inte hur. |
|||
Bokföra bilköp av privatperson
Hej! |
|||
Hur får jag bort gammal moms?
Hej! |
|||
2999 Observationskonto med IB
Hej, |
|||
MomsenJag i startgroparna av att starta ett företag med inriktning att sälja cd skivor med Elvis Presley och alla mina leverantörer kommer att finnas inom E... |
|||
fråga angående skattedeklaration
Jag har två utgifter jag inte är helt säker på hur jag ska fylla i vad gäller moms. |
|||
fråga om momsdeklaration
Hej, jag registrerade min firma 09-mars och skall nu skattedeklarera mina inköp\försäljning. |
|||
Hur göra? Lån Egen insättning/Eget uttag HB
Hej! |
|||
Bokföra mot lagret
Hej! |
|||
Program till att göra bilder/annonser till e-butiken
Annonser som man ser i tidningen/nätet ser alltid så proffsiga ut och jag antar att de görs med dyra proffsiga program. Kategori: Inköp |
|||