Prenumerera Ekonomi
skriva verifikation (nybörjare, hjälp!)Jag har precis köpt ett bokföringsprogram som heter UniBas. Jag läste ekonomi för många år sen och trodde inte att det skulle vara så besvärligt det h... |
|||
Revidering
Hej. |
|||
behöver hjälp !!!det är så att jjag sitter och ska hjälpa en med hans bokföring och ha kört fast helt, kommer inte ihåg vad jag ska göra med fakturor från tex eon och... |
|||
Resultatbudget och likviditetsbudget AB
|
|||
Bokföringsprogram - även på papper?
Hejsan alla! |
|||
Starta eget bidrag?
Hej alla. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Det där med skattefri milersättning
Läste nyss i nyhetsbrevet Dina avdrag: |
|||
Ingående balans i nystartat företag
Har nyss startat företag(egen firma) och har en fråga om start vid bokföring. |
|||
I behov en väldigt liten finansiering
Hej! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
hur bokför man leasingbilHar en enskild firma och ska bokföra första faktura för leasinbil.Eftersom det är bara halva moms kan man dra av , hur ska jag bokföra det.Fakturan se... |
|||
Jag har betalat för mycket?
Hej, |
|||
Söker revisor/redovisninghjälp.
Hej, |
|||
handla på postförskott som enskild firma
Hej alla. |
|||
Lettland (Handla från Lettiskt bolag och sälja i Sverige) Eu bidrag???Eu bidragsjungeln är lite rörig. Finns det någon här som vet vilken typ av eu bidrag man kan söka??? Att stötta de baltiska länderna har jag hört att... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
två företag?hej, vill fråga om hur sköter man bokföring när man har två enskilda firmor- jag menar i två olika områden- ska man bokföra all tillsammans eller för... |
|||
Hur bokför man kundförlust?
Hej och tack för en bra forum. |
|||
enskild firma - hur göra med moms?
Hej! |
|||
fel beräknat faktura
Hej! |
|||
Hur upskatta omsättning så man vet för försäkring?
Är min omsättning alla pengar som kommer in? Dvs både för jobb och material. |
|||
Styrelseledamöter, Styrelsesuppleanter, VD- förvirrande1-Jag försöker fylla i onlineformuläret på bolagsverket för att starta ett AB, men blev väldigt förvirrad gällande Styrelseledamöter, Styrelsesupplean... |
|||