Prenumerera Ekonomi
Stiger räntan mer nu?
Hej Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
bokföra återbetalning?
hej! |
|||
Hur kontera blandad moms samt fråga på momskontroll?
Hej, |
|||
Lämnar inte ut bokföringen
Hej |
|||
Fel inbetalning - hur göra?
Hej |
|||
FakturanumreringJag inser att jag gjort fel med mina fakturanummer, då jag ändrat en ställsiffra för månaden (t.ex. 9101 för första fakturan i en månad och 9201 för f... |
|||
starta upp ett till ab för att minska skatten....
hej har lite funderingar, om man har ett hyfsat lönsamt företag och man skulle vilja kunna ta ut mer pengar till 20% beskattning. |
|||
Löne och skatteutbetalningFråga om hur jag bokför när jag har betalat skatt och arbetsgivaravgift för min enda anställda. Jag tror jag vet men vill gärna kolla lite. Nybörjar t... |
|||
Bokföring vid Import Visma enskild firma
Skall bokföra ett varuinköp från Kina |
|||
Hur gör man?
Hej, |
|||
Skjuta på skatt och arbetsgivaravgift?I min bransch har vi otroligt mycket jobb på sommaren, jobb som vi får betalt för efter ett par månader, dvs på hösten. För att klara av allt extra jo... |
|||
Sälja webbshop, lägga ner företagJag ska lägga ner företagandet (enskild firma) och för att få a-kassa medan jag söker nytt arbete måste jag avsluta allt (sälja varulager, avregistrer... |
|||
Verksamt.se... Likviditetsbudget. Förstår ingenting :(Ska visa upp detta för AMS för att söka bidraget och vill göra bra ifrån mig såklart. Det har gått bra med de andra budgetarna, men denna förstår jag... |
|||
Vilka konton för inköpt material
Var går gränsen för vad som ska bokföras som Inventarie (1220) eller |
|||
Bokslutsdispositioner
Hej |
|||
Sälja firmabilen
Hej jag köpte förut en firmabil till min egna firma |
|||
Hur Bokföra ÅterbetalningJag skulle behöva hjälp hur man skall bokföra en återbetalning, jag har köpt och betalat en annonsplats på en webbsida men de kunde aldrig lägga upp m... |
|||
Hur skriver jag in momsen i affärsplanens försäljningsbudget? HJÄLP!Jag fyller nu i min affärsplan på verksamt.se och befinner mig i budget-delen och när jag äntligen var klar med försäljningsbudgeten kom jag på att ja... |
|||
Royalty, skatter och sociala avgifter - överlåtelse av produkt, studentprojekt
Hej |
|||
Bokföringsfråga medlemsavgift
Jag har en fråga om bokföring och behöver hjälp med hur jag ska göra. |
|||