Billig snygg webshop? Köpa?

3
Hej. Jag har en underbar idé till företag och jag är så himla taggad på att komma igång.

Jag har drivit en webshop tidigare med ökande omsättning och vinst under 4 års tid. Valde att lägga ner shoppen då det tog för mycket tid och jag valde att resa lite istället.
Denna gången ska jag satsa helhjärtat på detta.

Till min fråga.
Sist köpte jag hela webshopen och kopplade en betallösning till denna.

Vad använder folk sig av nu?
Vad är billigt och enkelt att koppla till bokföringsprogram o så?
Wordpress?

Vad använder ni er av?

Det ska gå att koppla Swish och en billig kortlösning. Shopen får ej ta transaktionskostnader från själva sidan.

Ös på med förslag.

Domän är redan inköpt ?
9
1
Kul att du ska starta webbshop. De vanligaste e-handlarna idag drivs av Wordpress+woocommerce eller shopify. Magento är stort för större butiker men inget jag rekommenderar om du är startup och inte har en stor kasse pengar att lägga på konsulter. Tänk på att det är många som startar webshop idag. Konkurrensen är knivskarp överallt. Ska du göra det så ska du göra det helhjärtat och se det som ett företag. Och tycka att det är kul Annars kommer du bränna dina pengar och sedan återgå till ditt vanliga liv.
SEO-konsult och grundare av Raqs SEO-byrå
367
46
[url]Hej Niclass! Jag tycker mig förstå att du är mån om att hålla koll på utgifterna och söker en lösning en ”säljmetod” -en ”säljkanal” helt enkelt som inte drar vare sig startutgifter eller höga säljkostnader. Det är ju så att vare sig sälj-plattformar, e-handelslösningar eller ena eller andra stödprogrammet har någon större effekt på företagets framgång. Enbart din egen säljförmåga räknas. Du kan få gratis tillgång till bl.a. en av världens största e-handel-plattformar och på en likadan svensk och en internordisk marknadsplats med många miljontals besökare där du [b]gratis[/b] presenterar ditt företag och din sortimentprofil för sammanlagt c:a 180 miljoner internetköpvana kundämnen som köper för i genomsnitt 6.2 miljarder kronor om dagen varje dag i veckan . En produktannons där kostar i genomsnitt mindre än en kopp kaffe m. bulle på IKEA eller korv m bröd på OKQ8. Och dina sälkjkostnader blir lägre än på någon annan säljkanal. Hur du än räknar. Du behöver dina pengar för att köpa in varor så billigt som möjligt och sälja så dyrt om möjligt. Lycka till!
Redaktuellt
2
Hej Behöver du hjälp med en ny hemsida? [url]https://optionline.se/[/url]OPTI ONLINE hjälper företag med sin marknadsföring och synlighet på Google, Facebook och Youtube. OPTI ONLINE bygger även responsiva hemsidor till fast och förmånligt pris.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.