Erbjuder coachning utan kostnad

2
Hej!
Jim heter jag och har under 22 år jobbat som chef och ledare inom allt från logistik, försäljning, digital utveckling och utbildningar. Jag har jobbat som chef för medarbetare, för chefer, suttit i ledningsgrupper för olika organisationer. Under åren har jag också  varit Coach/Mentor för många medarbetare och chefer samt hållt många kurser och utbildningar inom ledarskap.
Detta är ett område som är en stor passion för mig och jag coachar främst inom 3 områden..Personlig utveckling, Ledarskap och Karriär. Jag har de senaste åren inte haft någon ledarskapstjänst, utan jobbar inom ett annat område och har därför inte haft så många personer att coacha längre. Jag har fått en del frågor igen nu på om jag kan tänka mig att ta mig an några att coacha och har därför bestämt mig för att börja igen med coachning, och jag kommer ha det som en liten hobby vid sidan om. Därför vill fylla ut dom tiderna som jag avsatt för mig själv för coachning och letar efter nya personer att hjälpa!
Jag har "No Nonsense" attityd när det kommer till min coachning/mentorskap, och jag är utmanande. Mitt mål är att du ska skaffa insikt om dig själv, vilka styrkor har du, bli medveten om dina svagheter, utveckla ditt mindset och bryta negativa mönster. Om du är redo för förändring...läs vidare.....och ge tusan i Netflix eller reels på Instagram

Jag letar efter några som jag skulle kunna börja coacha inom Personlig utveckling, Ledarskap och Karriär, och jag erbjuder gratis coachning för 3 tillfällen till dom 3 personer som jag väljer. Det kommer ske digital. Så om du är intresserad av coachning, så skriver du din mailadress här i länken/posten, och så hör jag av mig och tar det därifrån. Jag kommer höra av mig till alla som skriver sin mailadress, och är intresset stort, eller större än vad jag förväntade mig, så kommer jag hitta en lösning på det också! 

Mvh
Jim P

 
1
Tälls Transport AB - 0735008069
5
1
Hejsan!

Finns det plats kvar?
I så fall är jag villig och intresserad!
Med vänlig hälsning,
Jane
[email protected]
 
2
Hej Jane!

Tyvärr så är det fullt just nu. Det blev bra respons på andra sidor också, så tiderna fylldes snabbt.  
Men skulle du vara intresserad om det blir en lucka längre fram så kan jag höra av mig, men då kan det vara så att dom sessionerna inte är gratis. Däremot är alltid första inledningsamtalet alltid gratis, därifrån kan man ta beslut om man vill fortsätta eller inte!

Ha en jättebra dag Jane!

Jim

 
 
5
1
Tack för svar!

Förstår du blev uppbokad. Jag såg det lite sent tyvärr.

Det låter spännande!

Går det att kika på ditt företag för att läsa om dig?

Ja, hör gärna av dig om det blir någon lucka!

HA EN HÄRLIG HELG!

Jane
1
Www.fsesmide.com

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.