Senaste inläggen
Privat faktura skickad till handelsbolaget
Hej, |
|||
har inte fått bolagsnamnet än..
hej allihopa! |
|||
Starta tidning... ??
Har en idé om en tidning, som skulle vara kul att få ut. Men har lite frågor... Kategori: Affärsidéer |
|||
Försäkring, ansvar och extra arbetskraft
Hej, |
|||
Moms - har jag förstått rätt?
Jag börjar med att be om ursäkt för att jag postar ytterligare en sån här (dum?) tråd med frågor om moms. |
|||
Moms, hur gör jag???
Jag hjälper min syster att bokföra samt att jag startat en enskild firma i dagarna. |
|||
Räkna ut omsättningen
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Bokslut i enskilf firma
Jag undrar om man måste göra ett likadant bokslut i en enskild firma som i ett AB och om man måste upprätta en årsredovisning i en enskild firma? |
|||
feedback
Hej! Kategori: Feedback |
|||
nytt domännamn till min e-handel sida.
Hej! Kategori: E-handel |
|||
Företagarföreningar / -Förbund
Hejsan Kategori: Allmänt |
|||
Ta in i företaget.
Hej, har en liten fråga gällande när man tar in något privat i företaget. |
|||
Importera från USA?raderat Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Trevlig notering
Noterade just att forumet lämpar sig utmärkt att läsas på en 21' widescreen med vridbar funktion (pivot) i högstående läge och upplsöning på 1050x1680 (1680x1050) Kategori: Om Företagande.se |
|||
Aktieköp som företag?
Är lite sugen på att investera i aktier med firmans (HB) pengar. Hur gör jag, det är enkelt att komma igång via Avanza, men hur fasen bokför man eländet? Och vad ska man tänka på? |
|||
Dåligt väder
Denna sommar har inte varit kul för uteserveringar och för restaurangerna i allmänhet. Kategori: Off Topic |
|||
Miljötänkande i regelverket kring företagande
Ja, den 1 augusti är det dags för trängselskatterna igen. Kategori: Allmänt |
|||
PHP-fråga: Vill ha en enda URL som visas i webbläsaren
Hej!
Kategori:
Söker/eftersöker
|
|||
försäljning av produkt(många frågor)raderat Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Söker återförsäljare till ny hälsoprodukt!
Borttaget pga av MLM, nätverksmarknadsföring vilket ej är tillåtet! Kategori: Söker/eftersöker |
|||