Senaste inläggen
Försäkring av lösöre osv..
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Egen bil eller företagsbil
Tjena! |
|||
Materialinköp innan Ftg.start & dra av moms på dem!??
Hej ( Ny här samt Ny inom ALLT med Företagande att göra). :o Kategori: Inköp |
|||
Öka produktiviteten?
Hej Kategori: Chef, Ledarskap och Coachning |
|||
En fråga om ekonomi
Hej! |
|||
Politiker in ACTION
Hej alla glada!
Kategori:
Off Topic
|
|||
Behöver hjälp att hitta ett bra bokföringssystem
Hej, |
|||
Bokföra momsinbetalning
Hej, |
|||
Omvänd skatteskyldighet
Vi har en elfirma som mestadels utför jobb åt privata, föreningar och vanliga företag. |
|||
Förklaring av rykte och stjärnor
Många frågar efter vad som menas med rykte och hur man får fler stjärnor, så här kommer kommer förklaringen: 🙂 Kategori: Om Företagande.se |
|||
Virus
Detta är en fråga som inte passar annat än på off topic. Kategori: Off Topic |
|||
anställa mer personal
Tidigare har jag enbart anställt personal genom kontakter men nu när jag ser ut att behöva anställa ytterliggare några till så har jag tänkt att gå via arbetsförmedlingen. Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Bygga ett litet kontor
Hej jag undrar vad som är avdragsgillt om jag exempelvis skulle bygga ett litet kontor. Jag har en relativt liten omsättning i mitt aktiebolag och skulle kanske använda mig av kontoret ungefär 2 timmar per dag. |
|||
bollplank sökes
Skulle behöva ett bollplank att bolla ideer mot. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Obalans i bokföringen / bankkontot?
Hejsan! |
|||
FelinslagHur bokför jag ett felaktigt inslag i kassan? Kan jag dra av det direkt på kassakvittot och bara lägga båda som samma ver. eller måste jag bokföra det som två poster och i så fall hur bokför jag det felaktiga inslaget. |
|||
Ang. affiliates på privata sidor...
Är det någon som kan hjälpa mig med mina frågor? |
|||
SV: (Del av ämne som fanns i tråden:) Nuke Performance AB
Smaken är som baken jag tycker färgsättningen blev ok, har sett betydligt sämre hemsidor Grrrrr 😃 Hej! Ja inte blev blocket stora pga sin design (eller?) :o MVH R Kategori: Off Topic |
|||
Komplett videobutikVideoself AB söker franchisetagare till Västerås, Örebro och Karlstad. Vi söker Dig som är en erfaren företagare och som kan se en möjlighet i att driva en 24/7 verksamhet med minsta möjliga arbetsinsats. Du bör ha en stark ekonomi med en egen insats om cirka 300 tkr. Vi tar hand om utbildning och uppstart och Du får tillgång till ett färdigt konce... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bil i enskild firma.
Har startat enskild firma i el/telebranchen.Har nån koll på fördelar..nackdelar på firmabilalternativ. Nu i starten kör jag med egen personbil i tjänsten och debiterar 150 kr i bilers, per jobb. Kategori: Inköp |
|||