SPCS & UNICELL

91
Jag har under en tid kört SPCS Enskild Firma och har nu övergått till UNICELL UNI_BAS-standard och jag vill verkligen rekkomendera det till andra som står i valet att köpa program.

Supporten på UNICELL är trevliga & tillmötesgående och hjälper till på ett trevligt & bemötande sätt :-[

Rekkomenderas starkt från Allhjälpen i Umeå :bravo
www.allhjalpen.se
4
Vad var det för fel på Visma SPCS Enskild firma då? Var supporten dålig där?[br][br]Vad är det som är bättre, eller skall vi säga, passar dig bättre, med Unicell. Du får utveckla lite annars var ditt inlägg inte värt någonting för någon annan.  ???
mvh // Ove Tegnér
1
Jag funderar på unicell bas , har precis startat en firma.hitta dom på nätet och tycker det verkar ett lätt program och relativt billigt.[br]SPCS enkildfrima  känner jag inte till , hur är prisbilden på dem. [br]MVH togu
4
Hej Togu[br][br]Det har gått lång tid sedan jag gjorde mitt inlägg. Jag tetsade Unicell lite. Det verkade bra och de är måna om sina kunder. Fina demos osv. Jag valde ändå SPCS  Visma enskild firma och är jättenöjd med det. Det är, om möjligt, ännu enklare.[br]Jag tror att jag föll för det för att det fanns en oerhört trevlig lösning med färdig blankett för deklarationen. Kanske har Unicell något liknande nu också?[br][br]Läs mer om Visma enskild firma här [url=http://www.vismaspcs.se/firma/]http://www.vismaspcs.se/firma/[/url]
mvh // Ove Tegnér
1324
2
Felet med Visma EF är väl att det är mycket begränsat. Går man utanför deras gränser så är programmet extra hårdarbetat eller i princip helt värdelöst. [br][br]Jag tror nog att om ni söker på Visma EF i detta (och andra forum) så märker man en del som blir rejält frustrerade. Ett exempel. Man kan inte betala med egna pengar och bokföra i en verifikation utan det får bli visa kassan. [br][br]Sedan har nog dom flesta program sina brister . Även UniCell.[br][br]Hans [br]
305
2
Kör Winbas som är ett gratissystem. Finns allt möjligt med i systemet. Likvärdigt med spcs 2000 + att winbas har crm-system inkluderat. Som sagt, gratis för en användare. Ganska hög inlärningströskel men eftersom det är gratis så kan man ju lägga lite extra tid på det istället.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.