Senaste inläggen
hur blir det med moms när man handlar från t.ex. Tradera?
Kom just på en sak... (som vanligt 😃 ) |
|||
Grossister i Europa/Mobil telefoner
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Fråga om skatt
Hej |
|||
Plötslig fakturahöjning
Hej, |
|||
annonser till jul - byten
[color=red][font=Verdana]Jag är av devisen att vi småföretagare måste hålla ihop för att stå emot konkurrensen där ute. Övertygad om att det finns fler e-handelsidkare bland användarna här, så vill jag föreslå att vi hjälper varandra med annonseringen såhär inför jul.[/font][/color] Det börjar brinna i knutarna nu. Vi är snart där. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Köpa etablerad butik
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Yabot expanderar i öst
Pressmeddelande från Yabot Kategori: Nyheter |
|||
en djungel att hitta rätt företagsnamn... =(
Har planerat att starta eget under 2009 (preliminärt), och tänkte att det vore ju trevligt att komma på ett namn också, även fast det är tidigt än... 😃 Kategori: E-handel |
|||
Nystartade företag första kvartalet 2007
Under första kvartalet 2007 startades 15 598 nya företag. Detta enligt den nya kvartalsundersökningen från ITPS gällande nyregistrerade företag. Ombildningar av existerande företag är exkluderade i denna statistik. Kategori: Nyheter |
|||
SEO företag
Hej! Kategori: E-handel |
|||
Ändra datum i SPCSHej. Jag har bokfört en hel del verifikationer och inser nu att jag glömt att fylla i rätt datum på ett flertal. Finns det något sätt att ändra datumet. När jag går in i ver. och försöker ändra så säger spcs "ej tillåtet att ändra datum i registrerad ver." |
|||
skatteskuld innan start av företag
Hej, |
|||
Tipsrunda online
Jag kom på en affärsidé härom dagen... Kategori: Affärsidéer |
|||
Tips i sökandet efter företagslokal?Jag är i ett väldigit initiellt stadie och letar efter en mindre verkstad/"industrilokal" till mitt företag och har då sökt och sökt efter lokalbörser. Vad jag kan hitta som är något att ha är i princip Blocket samt Objektvision.se men även där är utbudet rätt digert (Göteborg). När man promonerar i industriområden osv och ute i förorterna får man... Kategori: Allmänt |
|||
Reklamspärra Ditt företag från telefonförsäljare!
Hej! Kategori: Off Topic |
|||
Dator
Har köpt dator tidigare i år. satte den inventarien på tillgångskonto för att avskriva den. |
|||
Bokföra återlämnande av vara
Följande scenario: |
|||
Kunder som inte betalar
Att kunder inte betalar i tid eller inte alls har väl de flesta av oss företagare dessvärre varit med om. Kategori: Allmänt |
|||
Hjälp med "idiotsäkring"
Skulle behöva hjälp att testa designen på denna hemsida: Kategori: Feedback |
|||
Bokföring kontantkort
Jag har köpt ett kontantkort till min mobiltelefon via tele2:s hemsida. |
|||