Senaste inläggen
Inköp av specialbeställd programvara?
Hej, Kategori: Inköp |
|||
Vilka tidningar
Vilka tidningar läser du, regelbundet? Kategori: Allmänt |
|||
Feedback på Lasses golv
Jag har en kund, (som jag ännu inte lyckats få till forumet :'() han önskar gärna lite feedback på webbsidan vi byggde åt honom. Kategori: Feedback |
|||
Feedback hemsida
Hej! Kategori: Feedback |
|||
Annonser
För några dagar sedan, så beslöt jag mig från att bojkotta ett flertal webbplatser Kategori: Allmänt |
|||
Trycka t-shirtsEn polare till mig funderar på att mest som hobby-verksamhet trycka olika t-shirts med motiv och sälja i mindre upplagor (från serier från kanske bara 15 t-shirts upp till serier om 1000 t-shirts om det går bra) och ett tiotal serier per år. Det skall vara bra kvalitet på trycket på så sätt att det skall tåla tvätt, å andra sidan kommer det mest rö... Kategori: Allmänt |
|||
Spåra ett svenskt ip-nummer
Hur går man tillväga för att spåra ett svenskt ip-nummer? Kategori: E-handel |
|||
Filmklipp om marknadsföring
Här är en länk där ni kan kika på några klipp (på engelska) som handlar om just marknadsföring och företagande: Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Kontrakt med grafisk designer
Hej, |
|||
Namn på ett företag, upptaget?
Sitter och klurar på ett namn till mitt företag. Kategori: Affärsidéer |
|||
Bokföring utlandsförsäljning betald av svensk?
Jag undrar hur jag ska bokföra en försäljning som skickas till Japan, men betalas av en svensk? (beställningen är gjord av en svensk person) |
|||
missnöjd med invetarieköp (avskrivning)
Köpte i år en svets som jag konterade så här |
|||
Momssats för konsert på nattkubb?
Jag håller på att arrangera en minitturné för ett par av artisterna på min webbtjänst. Först riktar vi in oss på studentställen, och tydligen slipper de momsen helt pga. att de drivs av förening och att minst hälften av besökarna är studenter. |
|||
Söker duktig telefonsäljare
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Visitkort?
Tips på bra ställe att köpa Visitkort? Kategori: Off Topic |
|||
Automatisk postinlämning?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Spara i IP-fond?
Min enskilda firma (som jag driver bredvid min anställning) går med några tusen i plus varje år. Nu fick jag tips om att jag kunde avsätta pengar i en individuell pensionsförsäkring. |
|||
Tips på namn till en liten idé
Jag håller på med en liten idé som går ut på att lägga upp några kvalitetsböcker (som jag har rättigheter till) i form av e-böcker på en internetsida och tjäna på reklam. Har ni några tips på namn till sidan? :nicka Kategori: Affärsidéer |
|||
AMS Starta eget bidrag...som återupprättats i vissa områden... Någon som har erfarenheter från det? Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
JulannonseringVill du nå barnfamiljer inför julhandeln så kan du annonsera med en banner fram till 2007-12-31 på www.barnmarknaden.se för endast 600 kr + moms. Vi har c:a 50.000 sidvisningar och 12.000 unika besökare / mån enligt Google Analytics. Kategori: Till salu |
|||