Senaste inläggen
Studerande och boende utomlands, företag i Sverige?
Hejsan alla, är ny här på forumet! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Hungrig på SEO
Fann denna på nätet via annons kanske intressant läsning för vissa: Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
MARKNADSFÖRINGS- ÅTGÄRDER för Tjänster
Hej alla glada. Jag skulle gärna vilja höra hur ni andra som säljer tjänster marknadsför er? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Kontrollera företagJag ahr fått möjlighet att jopbba som observatör för ett företag som heter SeeYou och då jobabr man via mejl och på distans. Jag undrar hur jag kan kolla upp att det här är ett seriöst företag så jag inte skriver på något jag inte bör skriva på. Kategori: Allmänt |
|||
Bokslut, eller vad händer nu till årsskiftet för en enskildfirma
Mitt första år som egenföretagare går mot sitt slut. |
|||
BARN DOMENS JUL – EN JUL AGA
Skrev en julberättelse till kulturnättidningen www.magasinett.net. Titel "BARN DOMENS JUL EN JUL AGA". Kategori: Off Topic |
|||
Låna ut firmabil
Äger en firmabil i min egna firma och nu ska jag låna ut den några månader till en annan egen företagare. Jag kommer att skicka denne en räkning med moms en gång i månaden. Jag använder konto 1930 för f-tagspengar |
|||
Kvar i handen efter alla avgifter?
En för mig svår fråga 🙁 |
|||
Oslo/Affärsförmedling
Hej Kategori: Off Topic |
|||
Mobiltelefon-Garanti EU
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Felaktig inbetalningEtt större belopp har felaktigt betalats in av ett företag till vårt bankgiro och har nu återbetalats. Hur bokförs detta? |
|||
Entreprenörskapskväll
Studentnätverket Excitera Enterprise Forum inbjuder studenter, entreprenörer och näringslivet till en inspirationskväll om entreprenörskap och drivkraft. Kategori: Allmänt |
|||
Baspelarna i enskild firma/handelsbolag
Hej alla entreprenörer! 🙂 Kategori: Allmänt |
|||
Bokföra moms vid import
Hejsan. |
|||
Moms på reseersättning?
Hej alla! |
|||
Ej aktivt företag
Hejsan! Kategori: Allmänt |
|||
Projektanställa motsv?
Kan jag projektanställa användare på min hemsida som utför uppgifter åt mig (svarar på SMS)? De kommer få en liten ersättning på inte mer än någon hundralapp i månaden. Jag kommer att ha många användare och vill inte hamna i situation där jag måste heltidsanställa dem då deras uppgifter är beroende av hur många SMS som kommer in. |
|||
Aktiepost i beställningscentral (taxi)
Jag ska precis starta upp ett taxiåkeri. Detta taxiåkeri kommer vara anslutet till en beställningcentral. För att få vara ansluten till denna beställningscentral, måste man vara aktieägare i beställningscentralen. |
|||
Webdesigner till 5 hårdrocks siter
Hej Kategori: Söker/eftersöker |
|||
antagligen dum fråga angående recept...
Alltså, jag är nu här för att ställa vad som antagligen kommer klassas som dagens dummaste fråga... 😃 Kategori: Off Topic |
|||