Senaste inläggen
Starta inte företagGrrrrr Grrrrr om du har berättiga avdrag. Risken är stor att du inte får igenom detta hos skv som slåss för sin egen existens, och du som redan starta överklaga allt som du är berättigad till till högre instans. Det finns faktiskt något som skv godkänner, INKOMSTER. Lettland/Riga har ett blomstrande företagsklimat. :winner :winner. (Ändå måste du... Kategori: Off Topic |
|||
Sälja till sig själv
Hej |
|||
Pensionssparande enskild firma
Undrar vilket konto jag ska använda i kontoplanen, för enskild firma. |
|||
Film på sidan
Hej alla hemsidesexperter! Kategori: E-handel |
|||
En vän som investerar...
Jag har en vän som vill hjälpa mig och mitt företag att komma igång ordentligt och har erbjudit sig att lägga 100.000kr i mitt företag. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Feedback - nordenberedaren.se
Hej!
Kategori:
Feedback
|
|||
Anser ni att regeringen underlättade för er?Jag lever på mitt eget sparkapital och ska starta upp två företag och två mindre hobbyprojekt (men som kommer räknas som företag dessvärre). Företagen har vitt skilda inriktningar och jag räknar mig som entreprenör i den bemärkelsen att jag har i min pipeline olika företag jag vill prova att driva i framtiden inom olika områden. Det ahr ni säkert e... Kategori: Allmänt |
|||
Kan man köpa en julklapp till sig själv?Jag har två företag, Ett handelsbolag och en enskildfirma. Hur ser skattereglerna ut här? Får man köpa julklappar till sig själv? Vad är isf maxgränsen? Finns det något man får/inte får köpa? Får man dra av hela beloppet eller bara en viss procent? |
|||
MVG i allt - Hemligheterna med att få högsta betyg i skolan.
Borttaget då det bryter mot reglerna. Kategori: Till salu |
|||
Beskattas uttag av startkapital?
Hej, |
|||
MiljöAl Gore har gjort det, jag gjorde det 1995 nu är det din tur , du med lite datorvana som kan hantera en filmkamera att gå ut och göra en lokal miljöfilm som kan spridas vidare. Detta är även ett uppslag för en verksamhet som man förmodligen kan få bidrag till och driva vidare i en förmodad framtid. Kategori: Off Topic |
|||
Plusikassan.se synpunkter
Halloj, jag vill gärna få synpunkter på www.plusikassan.se som är en relativt nystartad webbplats. Syftet är att man ska få tillbaka pengar på allt man handlar och även kunna tjäna pengar på att registrera sig på olika webbplatser. Kategori: Feedback |
|||
Leva på en helt nyöppnad butik!
Hej Kategori: E-handel |
|||
Lönelistan.seHär kommer ytterligare en sida jag gärna skulle vilja ha lite feedback på. Sidans syfte är att låta användare dela med sig av vad dem har i lön i sitt yrke. Detta kan dels vara intressant för andra att se, samt också vara bra om man är osäker på hur mycket man ska ange i sitt lönekrav på jobbintervjun. Det finns andra sidor med statistik, men jag t... Kategori: Feedback |
|||
Rätt eller fel?
Hej! Kategori: E-handel |
|||
Bokföringsprogram?Jag har enskild firma och ska byta bokföringsprogram i årskiftet och funderar på Swedbanks E-bokföring. Dyrt men enkelt, smidigt och nästan omöjligt att göra fel. Är det någon som använder bokföringsprogrammet och i så fall är ni nöjda? |
|||
Köp av helt bolag, någon erfarenhet? (inte vilande bolag)
Jag tänkte höra om det är någon som har erfarenhet av bolagsköp genom t.ex. en företagsförmedlare. eller direkt av ägaren. Kategori: Allmänt |
|||
Villrådig & handlingsförlamad snartstartare eftersöker information samt smarta
tips och en och annan axel att luta sig mot då töcknet blir alltför mörkt och överhängande. Kategori: Allmänt |
|||
Vad saknar du som arbetsgivare?En del av oss är arbetsgivare, andra inte... PÅ AMS som är det enda stället jag hittat som är gratis så kan man söka efter personal. Men vad skulle du som potentiell arbetsgivare vilja att ams hade som de inte har i form av att finna arbetssökande? Jag håller på att sammanställa ett dokument. Tips idéer råd? Kategori: Off Topic |
|||
Bättre och billigare telefoni och it
Hej allihopa. Kategori: Nyheter |
|||