Senaste inläggen
Annonsmarknad för barnsaker till salu minst 20.000 SEK
Hej, Kategori: Till salu |
|||
Gott Nytt År!
Vi på Företagande.se önskar alla våra medlemmar och besökare ett GOTT NYTT ÅR! Kategori: Allmänt |
|||
köp av privatperson
Hej |
|||
Säljare/bokare sökes
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bokföra en Kontorsstol
Hej, |
|||
Nybörjarfrågor.
Hej! |
|||
Mailadresser
Hej alla! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Feedback till min webshop
Jag ska göra om min e-handel sida då jag tycker den känns tråkig design mässig och allmänt oseriös. Hjälp mig gärna genom att säga vad ni vill se på min sida och vilken information som är nödvändig att ge. Kategori: Feedback |
|||
Förenklat bokslut hur går det till?Året är snart slut och jag skall göra mitt andra årsbokslut (EF) har totalt glömt bort vilka konton jag skall avsluta m.m :'( Skall lagerinventera nu och värdera mitt lager men hur konterar jag det, snälla hjälp mig göra slut på 2007! Jag har inte bokat lager under året. Jag använder Edison bokföring. |
|||
Hur bokföra hundinköp och mat?
Någon som har lust att hjälpa en novis på bokföringsfronten? |
|||
Förstagångsbokslut - help...!
Hejsan |
|||
Upplys mig om Bolagsverkets funktion?...
Satt på den där dubbla registrera-företagssidan. Kategori: Allmänt |
|||
Moms och avdrag - Vad gäller och hur fungerar det?
Jag skulle vilja be om en klargörelse gällande vad som kallas avskrivning och moms. |
|||
Avskrivning
Hej |
|||
Uttag av varor från butik för privat bruk
Jag skulle vilja ta ut lite varor från min butik för privat bruk. |
|||
Att Starta eller Inte Starta...
Alltså? Kategori: Allmänt |
|||
Aktivitetstödet ger statlig skatt..?
Hej! |
|||
AvdragDet här med gränser är viktigt för myndigheter. En annan gräns är om man får dra av för verksamhet i hemmet. där är gränsen 800 timmar max 4000:- . enl. skv normala infogång. enl. domar en helt annan sak. |
|||
När behöver jag betala arbetsgivaravgift ?
Hej. Jag har anlitat 6 ungdomar för att kortare jobb. De har fått 1000kr i "arvode" var, de är alla studerande och saknar andra inkomster. |
|||
Massvis med frågor!
Först och främst, hej! Ny här. Kategori: Allmänt |
|||