Senaste inläggen
Startup.com i TV8
[size=12pt]TV8[/size] Kategori: Allmänt |
|||
Bokföring av faktura i januari.
Scenario: |
|||
Hur funkar webshops?
Nu känner jag mig heeeelt ny på området. Kategori: E-handel |
|||
Beautiful Business Award 2008!Hej Ville bara tipsa om att det nu går att anmäla sig till Beautiful Business Award 2008-prisutdelningen! :winner Kvällen kommer att präglas av inspiration, värme och drivkraft. Du kommer att få träffa tio fantastiska finalister, höra på engagerande talare och njuta av musik, sällskap och tilltugg. En kväll där vi lyfter fram några av Sveriges m... Kategori: Off Topic |
|||
Tips på snygga webshops
Hej, Kategori: E-handel |
|||
Bäst marknadsföringHar en fråga till den som lyckats samt de som kanske vet hur man enklast samt billigast marknadsför en nyprodukt på marknaden, har själv funderat på lokalreklamen via tv4 eller ngt liknande. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Miljövänlig förpackning
Hej Kategori: Inköp |
|||
Har en kanon ide´........men
Hallå allihopa! Kategori: Affärsidéer |
|||
Hjälp
Hej Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Bokföringsmiss
Kan någon snäller hjälpa mig så det blir rätt i min bokföring? Inser just nu att jag gjort fel i konteringen av en telefonräkning. :-[ |
|||
Bokföra en felaktig faktura som redan skickats
Hejsan! |
|||
Lån till starta eget?Kan man få lån vi almi om man har betalninganmärkning? ;) Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Någon vänlig själ som kan ge mig några Tips?...
Mitt företag. Kategori: Feedback |
|||
Specificera milersättning på fakturan + moms och bokföring av detta
Hejsan! |
|||
Jag behöver göra en marknadsundersökning!!!!
Jag vill öppna ett hunddagis och behöver veta om jag kan få ihop tillräckligt många hundar för att det ska kunna gå runt. Kategori: Affärsidéer |
|||
hjälp med idéer/investering
Hej Kategori: Söker/eftersöker |
|||
hjälp med idéer/investering
Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Ang bokföring av försäljning till egna företaget
Hej! |
|||
Fakturor och årsskiften
Jag har något i bakhuvudet som säger att trots att en obetald kundfaktura sätts upp som kundfordring över årsskiftet, så måste man ändå räkna momsen till det år då fakturan faktiskt betalas. Stämmer detta? Hur bokförs det isåfall? |
|||
Starta fysisk- och e-butik för sportfiske och friluftsliv
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||